My newest obsession


I'm taking a little break off from studying this afternoon and I take advantage of that for writing an article for my blog. The only thing I am doing nowadays is studying for my finals and on days like these I really miss writing blogposts! But sometimes you gotta do what you gotta do... Anyways, I wanted to share my newest obsession with all of you. Like you might already now, I can't have enough of handbags. A few weeks ago I was actually cleaning out my handbag collection and I gave 20 (!) handbags away because I never really carried them by me. I just kept my favorite handbags and believe me, I still have enough handbags!

 I can really enjoy saving up some money to buy a pretty designer handbag. Lately I have been obsessed with this famous handbags of Céline Paris. This brand has so luxurious and beautiful handbags. At first I wasn't impressed by the design most of the bags have, but some of them are just to pretty! The pictures below show you my favorite models of all the Céline Paris handbags. You can purchase these bags in whatever color you want, but I tend to choose mostly black and earth tones (like you can see on the pictures). Here are some of my favs!

Ik neem een kleine pauze tussen het studeren door deze namiddag en ik neem er even gebruik van om een artikel te schrijven voor mijn blog. Het enige dat ik doe deze dagen is studeren voor mijn examens en op dagen als deze mis ik het schrijven van blogartikels echt! But sometimes you gotta do what you gotta do... Anyway, ik wou vandaag mijn nieuwste obsessie delen met jullie. Zoals je misschien wel al weet, kan ik niet genoeg handtassen hebben. Enkele weken geleden had ik nog mijn handtassen collectie opgeruimd en gaf ik 20 (!) handtassen weg, omdat ik ze eigenlijk nooit echt droeg. Ik hield enkel mijn favoriete handtassen over en geloof me, ik heb er nog steeds genoeg!

Ik kan er echt van genieten om na een lange tijd sparen eindelijk die mooie designertas te kunnen kopen. De laatste tijd ben ik verzot op de bekende handtassen van Céline Paris. Dit merk heeft zo'n luxueuse en mooie tassen. In het begin was ik niet echt onder de indruk van het design die de meeste handtassen hebben, maar sommigen zij echt zo mooi! De foto's hieronder tonen je mijn favoriete modellen van al de Céline Paris handtassen. Deze handtassen zijn te koop in eender welke kleur, maar ik neig het meest naar de helemaal zwarte en die met aardetinten (zoals je wel kan afleiden van de foto's). Kijk even mee!
.
.
.
.
.
.
.
Did you know the Céline Paris handbags? What do you think of them?
.
If you want to know more about me,
you can follow me on Bloglovin & Instagram!
.
Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

20 reacties:

  1. Die tassen zijn zo mooi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk dat jij ze ook zo mooi vindt Svenja! :)

      Delete
  2. Zo'n mooie tassen!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.be

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, ben er echt verliefd op :D!

      Delete
  3. De simpele zwarte blijft het tofste! Echt een klassieker die je zou moeten hebben... helaas voor mij iets te prijzig x

    ReplyDelete
    Replies
    1. De kleuren zijn ook niet echt aan mij besteed, maar de zwarte zou gewoon bij elke outfit passen :)

      Delete
  4. Oh I'd love one, too! My problem is I never take good care of my bags, so maybe it's not a good idea to put all that money down on one :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, then it's not a good idea indeed :p But I think you would take good care of a pricy bag!

      Delete
  5. Jup, Céline staat al enkele jaren op mijn "wil ik ooit kopen"-lijstje. Supermooie tassen! Mijn favoriete modellen zijn de Trapeze, de Micro Luggage Tote en de Catherine crossbody!

    X Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Die Micro Luggage Tote's zijn ook één van mijn favoriete modellen!

      Delete
  6. Echt een klassieker eh, de Celine tote bag!

    ReplyDelete
  7. Wauw, wat een prachtige handtassen zeg! Succes nog met leren voor je examens! X

    ReplyDelete
  8. Amaaaai, ik zou ook geen neen zeggen tegen zo'n handtas! Overlaatst een tweedehands gespot voor 1.000 Euro maar dan zou ik echt geruïneerd zijn haha :p

    Succes met de examens!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, dat is nog wel genoeg voor een tweedehands handtas! En dankjewel! :)
      Liefs

      Delete
  9. ze zien er inderdaad heel tof uit! liefs x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja he, ze zijn echt mijn favoriet de laatste tijd! Al zijn ze jammer genoeg wel wat prijzig... Liefs!

      Delete
  10. Deze staat ook op mijn verlanglijstje! Dit model is trouwens de Boston bag en je kan eigenlijk gewoon Céline zeggen (Paris wordt eigenlijk nooit vermeld bij de naam), de Trapeze bag is ook een mooie tas van hun, die moet je zeker eens checken ;) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zal ik zeker eens opzoeken ;-) Bedankt voor je reactie! Liefs!

      Delete

Double tap