Curl those lashes!

Let's talk about those lashes today. We all want those long, voluminous and curly lashes, but not all of us are blessed with lashes that are naturally perfect. I don't have perfect lashes myself, so I try to help them to stand out a little bit more when I wear make-up.

Laten we het vandaag eens hebben over wimpers. We willen allemaal wel van die lange, volumineuze en gekrulde wimpers, maar niet iedereen is gezegend met wimpers die uit zichzelf zo perfect zijn. Ik heb ook geen perfecte wimpers uit mezelf jammer genoeg, dus help ik hen een handje om er mooier uit te zien telkens wanneer ik make-up draag.
.

Till now I still haven't found a mascara that really works for my lashes and does the job. I'm always trying new products out to find that perfect mascara one day. But for now, I'm satisfied with the mascara-combo I use now. I combine 2 brands to lengthen, thicken and curl my lashes: the City Curls Mascare from NYC and the Volume Plus Waterproof Mascara from Catrice. I tried this combination out one day and now I'm using it for a few weeks already when I put on my make-up. It still doesn't give me those perfect curls, but hey, I don't have long lashes to begin with.

Tot nu toe heb ik nog steeds niet dé mascara gevonden die echt werkt voor mijn wimpers. Ik probeer steeds nieuwe producten uit om ooit die perfecte mascara te vinden. Maar voor nu, ben ik tevreden met de mascara-combo die ik nu gebruik. Ik combineer 2 merken om mijn wimpers te verlengen, te verdikken en te krullen: de City Curls Mascara van NYC en de Volume Proof Waterproof Mascara van Catrice. Ik probeerde deze combinatie ooit eens uit en nu pas ik die combinatie al weken toe telkens ik make-up draag. Het geeft me nog steeds geen perfecte wimpers, but hey, ik heb al geen lange wimpers om mee te beginnen.
.

I tried to capture it on picture to let you see the different between the before-and-after-lashes. On the first picture, you see my bare lashes: no mascara, no eyeliner. As you can see I'm blessed with short lashes that you almost can't see. The second picture is taken after I put on one layer of the City Curls Mascara of NYC. This makes my lashes definitely more visible and lengthens them a lot. The last picture is taken after I finished using the Volume Proof Waterproof Mascara of Catrice as a second layer. This mascara really gives my lashes that volume and give the impression of having more lashes. The difference between no mascara and the final result, isn't that clear on these pictures, but it definitely shows a big difference in person. 

Ik heb geprobeerd om het verschil tussen de voor-en-na-wimpers vast te leggen op foto voor jullie. Op de eerste foto zie je mijn wimpers zonder iets op: geen mascara, geen eyeliner. Zoals je kan zien, ben ik gezegend met kleine, bijna onzichtbare wimpers. De tweede foto is genomen nadat ik één laagje van de City Curls van NYC had aangebracht. Dit maakt mijn wimpers zeker en vast meer zichtbaar en verlengt ze ook. De laatste foto is genomen nadat ik de Volume Proof Waterproof Mascara van Catrice had gebruikt als tweede laagje. Deze mascara geeft mijn wimpers extra volume en geven je ook de illusie van meer wimpers te hebben. Het verschil tussen geen mascara en het uiteindelijke resultaat is niet zo heel erg duidelijk op foto, maar het zorgt zeker voor een groot verschil in realiteit.
.
.
Which mascara do you use lately? And which is your all time favorite?
.
If you want to know more about me, 
don't hesitate to follow me on Bloglovin and Instagram!
.
Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

26 reacties:

  1. Je ziet het verschil best goed hoor, mooi resultaat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. In realiteit zie je het verschil nog een stuk beter :-) Dankje!

      Delete
  2. Mooie review! Ik ben zelf echt fan van Chanel le volume :)

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Die van Chanel valt bij veel vrouwen in de smaak, dus die moet wel goed zijn! Liefs!

      Delete
  3. Wauww! Ik vind dat 'ie je erg mooi staat <3 !! XX Liefs

    ReplyDelete
  4. Mooi, je laatste na-beeld! Zelf gebruik ik momenteel heel vaak mijn Covergirl Flamed Out mascara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Heb ik nogal goede dingen over gehoord over die van Covergirl, moet wel goed zijn!

      Delete
  5. Mooi resultaat! Ik gebruik momenteel eentje van Maybelline en ben er best tevreden over, maar heb wel al redelijk lange wimpers van mezelf.

    Sarah x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zo'n geluk dat je al lange wimpers hebt van jezelf :-) Lucky you!

      Delete
  6. Wat mooie mascara's! :-)

    ReplyDelete
  7. Je ziet duidelijk verschil! Zelf gebruik ik van maybeline the feather look hele fijne mascara!

    ReplyDelete
  8. Anonymous6/24/2014

    Groot verschil! Ze lijken me erg fijn, bedankt voor de review! Ik volg je nu op Bloglovin'!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Graag gedaan hoor :) Ik volg je ook!

      Delete
  9. ik vind het resultaat erg mooi ♥ ik volg je nu via bloglovin xx

    ReplyDelete
  10. ziet er goed uit meid liefs x

    ReplyDelete
  11. Groot verschil ! ik ga even kijken x www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  12. Mooi resultaat, op de laatste foto is het het duidelijkst! Ik gebruik altijd de Volume Million Lashes in extra black van L'Oréal, het blijft mijn favoriet!

    X Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Die blijkt inderdaad ook wel goed te zijn aan de reviews ervan te zien! Liefs!

      Delete
  13. Die van Catrice ziet er mooi uit, fijn dat het zo'n verschil geeft. Bij mij zie je mijn wimpers ook niet, zo vervelend. Ik gebruik zelf nu de Max Factor Wild Mega Volume Mascara, daar worden mijn wimpers zo mooi van. x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Van de mascara's van Max Factor heb ik al veel goede dingen gehoord. Ik denk dat dat de volgende mascara zal zijn die ik ga kopen! Liefs!

      Delete
  14. Wat een veschil.. WOW! xx

    ReplyDelete

Double tap