I'm back!

As you can read from the title, I'm back in blogging-land after an amazing vacation. I had two weeks of vacation in the South of France, I went to the Belgian coast for a few days, went to the biggest festival in the world for 2 days and had a few parties that we went to. To sum things up, I had a great summer till now!

Zoals je al kan lezen van de titel, ben ik terug in bloggers-land na een geweldige vakantie. Ik zat 2 weken in het Zuiden van Frankrijk, ik ben een paar dagen naar de Belgische kust geweest, ik ben naar het grootste festival in de wereld geweest voor 2 dagen en ik ging naar enkele feestjes. Kort gezegd had ik een geweldige vakantie tot nu toe! 
.

After all the fun I had during the last 3 weeks, it's time to get back to business and start working and studying. Unfortunately, I have to do some exams in August so I have to start studying from now on, but I will be blogging from now on too :).

Na al het plezier dat ik gehad heb de laatste 3 weken, is het terug tijd om te werken en studeren. Jammer genoeg heb ik enkele examens in augustus dus vanaf nu zal ik terug moeten beginnen studeren, maar ik ga ook terug beginnen bloggen vanaf nu :).
.
.
Keep your eyes out for new blogposts!
.
If you want to keep up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin or Instagram!
.
Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

24 reacties:

  1. Oh hopelijk heb je er dan goed van kunnen genieten zodat je er weer in kunt vliegen ;) Ik ben zo jaloers dat je naat TML bent geweest! Echt leukste festival ever!

    Liefs,
    Marlies - www.goldenmirrorsandpinkbows.be

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hoor, mijn batterijtjes zijn opgeladen! Hihi, was zeker zijn geld dubbel en dik waard :)
      Liefs!

      Delete
  2. Anonymous7/25/2014

    Veel succes met je examens! Je kan het! <3

    ReplyDelete
  3. Yay! De foto met die bloemen is heel mooi!

    ReplyDelete
  4. Sounds like you had a great holiday! Good luck with those exams :) Looove that first picture of you with the bougainvillea! That's one thing I really miss from back home (bougainvillea doesn't grow to the same extent in the Belgian weather)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sunny! Love those pretty flower gardens too!

      Delete
  5. Mooie foto! Leuk met de bloemen! <3
    Ik heb een leuke giveaway op mijn blog, zou leuk zijn als je mee doet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Wendy! Ik zal zeker eens kijken op je blog :) Liefs!

      Delete
  6. Welcome back! Mooie foto's :-) Ik wil meer zien!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Melissa! Misschien maak ik nog een andere blogpost met meer foto's :) Liefs!

      Delete
  7. Klinkt als een leuke vakantie! Geniet toch nog maar van de mooie dagen die komen :)

    ReplyDelete
  8. Fijn dat je zo genoten en wat een mooie foto's zeg! Voor nu; veel succes met leren en je examens, zet 'm op!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heb ik zeker en vast gedaan :) Dankjewel! Liefs!

      Delete
  9. Je kan er dus weer tegenaan! Fijn dat je zo'n leuke break gehad hebt. Pics please! :D

    x Aurélie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hoor, ben al terug volop bezig met studeren en werken ;-) haha, misschien maak ik nog een artikel met meer foto's! Liefs

      Delete

Double tap