Sans online bloggers battle!

Today I have an article that is a little bit different than my other articles, I wanted to participate into a contest that Sans-Online is doing this month: the Bloggers battle! 
I saw on their website that they had this contest and when I saw the reward, I couldn't resist participating. The winner gets 500 euro that he/she can spend on this online webshop - I think this needs an OMG-moment, right?! Every blogger that wants to enter this competition, can enter! Maybe you can write an article and make a collage that is more original than mine? I would definitely give it a shot if you are a blogger too!

Vandaag heb ik een artikel geschreven dat een beetje anders is dan mijn andere artikels, ik wil namelijk graag deelnemen aan een wedstrijd die Sans-Online momenteel houdt: the Bloggers battle!
Ik zag op hun website dat ze deze wedstrijd organiseerden en toen ik de prijs voor de winnaar zag, kon er niet aan weerstaan om ook deel te nemen. De winnaar krijgt namelijk 500 euro dat hij/zij mag uitgeven in deze online webshop - dit verdient toch wel even een OMG-momentje, niet?! Elke blogger die graag wil deelnemen aan deze wedstrijd, mag dit ook! Misschien kan jij een artikel schrijven of een collage maken die origineler is dan die van mij? Ik zou het er zeker eens op wagen en ook meedoen met de wedstrijd als je een blogster bent!



You only need to write an article about this contest where you use your creativity to make at least one collage. I decided to look around on their webshop and already put some outfits together that I would definitely wear. I've made three outfits, each for another occasion. Curious about my style? Let's get right into it!

Je moet enkel een artikel schrijven over de wedstrijd waarin je je creativiteit gebruikt en minstens één collage verwerkt. Ik besloot om eens rond te kijken op hun webshop en heb enkele outfits samengesteld die ik zelf zeker en vast zou dragen. Ik heb in totaal 3 outfits gemaakt, elk voor een andere gelegenheid. Nieuwsgierig naar mijn stijl? Laten we er aan beginnen!

The New Years Eve Party Outfit
I immediately knew that I wanted to put a party outfit together, especially now the holidays are coming. I'm already looking for a dress for New Years eve myself, but I would definitely find the perfect party dress on Sans-Online with these items!

Ik wist meteen dat ik een feestoutfit wou samenstellen, zeker nu de feestdagen eraan komen. Ik ben zelf ook al op zoek naar een kleedje voor Nieuwjaar, maar ik zou zeker en vast de perfecte feestoutfit kunnen vinden op Sans-Online met deze items!


The Casual Sunny Day Outfit
We all love when the sun comes out now and then during the Winter. During those days I normally go for a more colorful outfit. I love to wear loose blouses, so I decided to go for a baby pink blouse, a blue jeans and cute boots. 

We houden er allemaal wel van als de zon nu en dan eens te voorschijn komt tijdens de winter. Op zo'n dagen kies ik meestal voor wat meer kleur in mijn outfit. Ik hou ervan om losse bloesjes te dragen, dus bij deze outfitcombinatie besloot ik te kiezen voor een baby roos bloesje, een blauwe jeans en schattige laarsjes. 


The Cold Winter Days Outfit
But of course, we can't avoid the cold winter days that we will experience for the upcoming months. That's why I also choose a more warm and furry outfit that is perfect for these cold days. 

Maar natuurlijk kunnen we de koude winter dagen niet vermijden die we de komende maanden zullen hebben. Daarom heb ik ook gekozen voor een warmere en furry outfit die perfect is voor deze koude dagen.


It's the last day you can enter the contest of Sans-Online, so take your chance and join the contest!
Het is de laatste dag dat je kan meedoen met de wedstrijd van Sans-Online, dus neem je kans en doe mee!

If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Facebook, Instagram & Twitter!

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

18 reacties:

  1. I love your outfits selection!!!!!!! I wish you good luck for this contest!!!!
    How was London?

    Kisses!!!!!

    Tiff

    PS: Did you saw my giveaway? => http://mabulledepensees.blogspot.fr/2014/12/ho-ho-ho-giveaway-de-noel.html

    http://mabulledepensees.blogspot.fr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Tiffany! London was great!! Love that city so much. I'm going to check out your contest!!

      Delete
  2. Leuke collages. De top van je zondagse outfit en de trui van je winterse look vind ik echt heel tof!

    ReplyDelete
  3. Hopelijk win je! :)
    Mooi kleedje dat van Vero Moda trouwens!

    ReplyDelete
  4. Die laatste outfit is zo leuk :D

    ReplyDelete
  5. Wow, 500 euros of shopping money? I hope you'll win! I love that fluffy vest from Vila, but I don't think it'll look very good on me at all :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. I normally don't win a contest, but hoping this is my lucky time! That fluffy vest looks so cute, I think that outfit would look great on you Sunny :-)

      Delete
  6. Super leuk dat je ook mee doet! Wat een mooie collage's heb je gemaakt zeg :) X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi ja, had ook gezien dat je meedoet, veel succes! :-) Dankjewel Suze!

      Delete
  7. Oh ik heb de vorige keer ook meegedaan! Hopelijk win je! Want het zijn super leuke outfits die je hebt samengesteld!
    Succes!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete
  8. Hele leuke outfits heb je samengesteld! Veel succes met de battle, ik duim voor je!

    X Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heb jammer genoeg niet gewonnen, maar toch bedankt Sara! :-)

      Delete

Double tap