Yves Rocher dark lipstick



Deze winter was het duidelijk dat donkere lippen de nieuwe trend was. Ook ik was er helemaal weg van en kocht dan ook een tijdje geleden mijn eerste donkere lippenstift. Ik besloot een kijkje te nemen bij Yves Rocher, omdat ik altijd wel tevreden ben geweest van hun make-up.

This Winter it was clear that dark lips where the new trend. I loved this trend as well so I bought my first dark lipstick a while ago. I decided to take a look at Yves Rocher, because I've always liked using their make-up.




Dit is de kleur die ik uiteindelijk koos: een donker bordeaux kleur. De verpakking alleen al had me overtuigd om de lippenstift te kopen. Het goude omhulsel geeft meteen zo'n luxueus gevoel. 

This is the color that I've chosen: a dark burgundy color. The packaging already convinced me to buy this lipstick. The golden cover gives you a luxurious feeling. 


Dit is de kleur 22 in 'Mauve Subtil'. Eén van de meest donkere kleuren die Yves Rocher heeft. 

This is the color 22 in 'Mauve Subtil'. One of the darkest colors that Yves Rocher has. 
.

Hier kan je een switch zien van de lippenstift op mijn hand. De lippenstift smeert gemakkelijk uit en geeft je een mooie donker bordeaux kleur. Ik ben heel tevreden van deze lippenstift en ik krijg elke keer complimentjes wanneer ik deze draag. Dit is dan ook al heel de winter mijn go-to-lipstick. Ik ben helemaal fan van dit lipproduct! 

Here you can see a swatch of the lipstick on my hand. The lipstick is easy to use and gives you a pretty dark burgundy color. I'm very happy with this lipstick and I always get compliments when I wear this lipstick on my lips. This has been my go-to-lipstick this Winter. I'm a big fan of this lipproduct!
.

Yves Rocher - 17,90 euro

If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Instagram or Twitter!

Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies

CONVERSATION

14 reacties:

  1. Waauw staat je mooi! Perfect voor de winter inderdaad, pretttt-ty!

    ReplyDelete
  2. Hey Annelies, oh this is so pretty!!! I've been BIG on shades like this. Definitely perfect for autumn/winter, so wear it as often as you can!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Sunny! I'm wearing it as often as I can, I'm really in love with this color :-)

      Delete
  3. Mooie kleur...dat zou mij echt niet staan...maar jou prachtig!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heb je zo'n donkere kleur al eens geprobeerd? Staat ook heel mooi bij blond haar :-) Thanks Joyce!

      Delete
  4. Ik heb geen make-up van Yves Rocher, maar deze is wel heel mooi! Hij staat je echt prachtig! xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb er ook niet zo heel veel van eigenlijk, maar deze lippenstift is echt wel een aanrader! Dankje!

      Delete
  5. Oh amaai, ik ben helemaal weg van deze kleur! Prachtig!

    X Sara

    ReplyDelete
  6. Deze kleur staat je goed meid!

    Je schrijft trouwens hele leuke posts, ik was bij toeval op je blog terecht gekomen! Zou het leuk vinden als je ook een keertje bij mij komt kijken =)

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Ik kom zeker eens bij jou langs!

      Delete

Double tap