ELF brushes


Zoals ik in mijn vorig artikel al vermeldde, kreeg ik een tijdje geleden een pakketje binnen van EyesLipsFace. Ik had namelijk wat items besteld, waaronder deze 12-delige kwasten set. Het is de eerste keer dat ik ELF probeer, dus ik was zelf heel benieuwd naar hoe hun producten mij gingen bevallen.

Like I said in my previous blogpost, I got a package from EyesLipsFace a while ago. I ordered some items, and this set of 12 brushes was one of the items. It was the first time I had ever tried the products of ELF, so I was really excited to try their products out.



Met deze 12-delige set krijg je echt een kwast voor alles dat je kan nodig hebben bij het opmaken. Dit zijn de 6 kleine kwasten: een smudge eye sponge, een lipkwast, een concealer kwast, een oogkwast, een oogschaduwkwast en een eyeliner kwast.

With this set of 12 brushes, you get every brush you need when you put on make-up. These are the 6 little brushes: a smudge eye sponge, a lip defining brush, a concealer brush, a defining eye brush, a eyeshadow brush and a eyeliner brush. 
.

En dit zijn de 6 grotere kwasten: een blending brush, een eyelash & brow wand, een brow comb & brush, een foundation kwast, een bronzerkwast en een grote gezichtskwast.

And these are the 6 bigger brushes: a blending brush, a eyelash & brow wand, a brow comb & brush, a foundation brush, a bronzing brush and a total face brush.
.

Wat ik heel aangenaam vind aan deze kwasten, is dat ook op de kwasten zelf staat waarvoor de kwast dient. Ook de witte kleur geeft de kwasten een elegante uitstraling. Ik heb de kwasten al enkele keren gebruikt en ben er tot nu toe heel tevreden over!

What I really like about these brushes, is that it's also printed on the brushes itself where you can use these brushes for. The white color also gives the brushes an elegant look. I've already used these brushes a few times and I'm loving them so far!
.


If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Instagram or Twitter.

Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies

CONVERSATION

10 reacties:

  1. Anonymous2/07/2015

    Is voor mij een hele tijd geleden dat ik iets bij ELF heb besteld, maar heb eigenlijk nooit gelet op de kwasten(sets). Helaas blijkt nu, want deze set klinkt geweldig en ziet er ook nog eens prachtig uit... en dat voor die prijs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heb er alleszins geen spijt van tot nu toe! Dankjewel voor je reactie!

      Delete
  2. Mooie collectie, ze lijken me heel fijn in gebruik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tot nu toe ben ik er heel tevreden over :) Dankje!

      Delete
  3. Mooie kwasten set en lekker betaalbaar! Ik heb zelf ook één van deze kwasten. Die heb ik al best een tijd en gebruik ik nog steeds elke dag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt? Ben benieuwd hoe lang ik met deze kwasten ga doen! :) Dankje!

      Delete
  4. Hmm ben er toch wel benieuwd naar geworden! Ben gek op ELF, maar heb geen kwasten van ze. X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik was er ook heel benieuwd naar, maar ben er tot nu toe heel tevreden van :) Dankje!

      Delete
  5. Heb deze kwasten bij elf gekocht en vind ze zo fijn. Goede kwaliteit en heb die van Leco zelfs aan de kant gelegd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ben er ook echt tevreden over! :) Dankje!

      Delete

Double tap