Colored my hair!


Tot enkele jaren geleden dacht ik dat ik mijn haar nooit zou kleuren, maar na het toch een keer geprobeerd te hebben, ben ik helemaal weg van het haarkleuren. Een andere haarkleur kan je opeens zo'n andere look geven! Tot nu toe speel ik nog wel op veilig en heb ik mijn haar nog niet in een totaal andere kleur geverfd, maar koos ik altijd voor bruine kleuren om mijn natuurlijke haarkleur wat meer dimensie te geven. In de zomer van 2013 koos ik voor een ombré en daar was ik echt enorm blij mee. Nu werd het vorige maand stilaan tijd voor een nieuwe haarkleur!

Till a few years ago I thought I would never color my hair, but after trying it one time, I got totally hooked. An other hair color can give you a total different look! Till now I didn't dared to give myself a total different color, but I've always chosen brown colors to give my natural hair a little bit more dimension. In the Summer of 2013 I chose to do an ombré and I was very happy with that. Last month I thought it was time for a new hair color! 
.

Ik wou graag een warmere haarkleur, met een lichte rode schijn. Uiteindelijk koos ik voor deze Easy Color Mousse van het Kruidvat in 4.5 'donker roodbruin'. In de doos zaten deze hulpmiddelen.

I wanted a more warm-toned hair color, with a touch of red. Eventually I chose for this Easy Color Mousse from Kruidvat in 4.5 'dark red brown'. In the box I got these tools.
.

Mijn natuurlijke haarkleur is donkerbruin (zoals de derde foto). Hoe het eruit zou zien, was helemaal hoe ik mijn nieuwe haarkleur wou. Op de doos raden ze aan bij dik of lang haar 2 pakjes van de mousse te kopen, maar met mijn lang haar kwam ik ruim toe met 1 pakje.

My natural haircolor is dark brown (like the third picture). Like the prediction of how the hair color would turn out, is exactly how I wanted it to be. On the box they said that you might need 2 boxes when you have thick or long hair, but with my long hair I had enough with only 1 box.
.

Het zou snel en makkelijk aan te brengen zijn. Ik had ook op voorhand al enkele reviews gelezen van dit product en ook de reviews gaven aan dat het makkelijk in gebruik was.

It should be fast and easy to apply. I've also checked some reviews of this product beforehand and the reviews said that it was easy to use.  
.

In de doos krijg je enkele instructies over hoe je de haarmousse moet aanbrengen. Het is zeker aan te raden deze eerst even door te nemen. Het is vooral heel belangrijk om de handschoenen aan te doen voor je het kleurmengsel maakt en dan het flesje 5 keer over en weer te schudden. Dan is de mousse klaar om te gebruiken.

In the box you get a few instructions about how to use the hair mousse. Make sure you look at these first. It is important to use the gloves you get in the box before mixing the 2 liquids and to turn the bottle 5 times. Then the mousse is ready for use.
.

Tadaaa! Dit is hoe mijn haar eruitzag voor en na de haarkleuring. Het is niet helemaal zoals ik het wilde, maar ben er best tevreden mee. Het verschilt niet heel erg veel van mijn natuurlijke haarkleur maar het heeft toch een rodere tint gekregen, net zoals ik wilde. Ben er nu - na een maand - nog steeds heel blij mee!

Tadaaa! This is how my hair looked before and after applying the hairmousse. It's not totally how I wanted it to be, but I'm still very happy with it. It's not a big difference with my natural hair color but it's a bit more red toned, just like I wanted it to be. I'm still - after a month - very happy with the result!

Kruidvat - 7,49 euro

If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Instagram or Twitter!

Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

9 reacties:

  1. Ik vind het heel mooi geworden! Ik heb nog nooit mijn haar gekleurd.. Ik heb ook donkerbruin haar, maar dan tegen het zwarte aan. Ik heb echt bang dat mijn haar de verf niet pakt en dat het dan oranje wordt ofzo haha! xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Sarah! Mijn haar lijkt licht op de foto, maar dat van mij neigt ook naar het zwarte toe hoor en toch heeft de rode gloed van de haarmousse goed gepakt op mijn donkere haar :-)

      Delete
  2. Ohh het is echt heel mooi geworden! liefs x

    ReplyDelete
  3. Zier erg goed uit!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  4. Ja haar ziet er mooi uit! Ikzelf heb al bijna alle kleuren van de regenboog gehad (zwart, blind, ros, paars, bruin, mahonie,...) dus ik ben nu sinds een paar jaar gestopt met verven. Soms denk ik nog, ik wil nog eens een andere kleur, maar voorlopig laat ik het nog maar even zo ;)

    x Sara

    ReplyDelete

Double tap