Michael Kors Glam Jasmine


Vorige week postte ik al een artikel van mijn Guerlain parfum en ook vandaag heb ik opnieuw een parfumreview gepland. Deze keer stel ik je een parfum van de collectie van Michael Kors voor: Glam Jasmine.

Last week I posted an article about my Guerlain perfume and today I also have a perfume review for you. This time I present you a perfume from the collection of Michael Kors: Glam Jasmine. 

.

Als je het mij vraagt is dit de ultieme vrouwelijke bloemengeur. Om van deze geur te houden, moet je zeker wel fan zijn van bloemengeuren aangezien de jasmijngeur heel sterk aanwezig is bij deze parfum. Daarnaast zitten er ook accenten van romig hout in. Deze combinatie zorgt voor een vrouwelijke en betoverende geur. Ook de verpakking is prachtig: de goude details geven de flacon een luxueuze uitstraling.

If you ask me, this is a ultimate feminine floral scent. To love this fragrance, you certainly have to be a fan of floral scents, because the jasmine scent is strongly present in this perfume. In addition, there are also hints of creamy wood. This combination makes it a feminine and enchanting fragrance. The packaging is beautiful too: the gold details give the bottle a luxurious appearance. 
.
.
Michael Kors Glam Jasmine (Eau de Parfum - 50 ml) - 64,99 euro
.
If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Instagram or Twitter!
.
Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

22 reacties:

  1. Anonymous3/12/2015

    Mmmm ik ben echt heel benieuwd hoe hij ruikt! Ik vind jasmijn echt superlekker!

    xoxo,
    Femke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je moet er zeker van houden, maar als je jasmijn goed vindt ruiken, dan is deze parfum zeker wel iets voor jou!

      Delete
  2. Klinkt wel lekker, ik hou wel van bloemig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Als je van bloemig houdt, zou dit wel iets voor jou moeten zijn ;-)

      Delete
  3. Helaas ben ik echt geen fan van bloemengeuren... Het flesje is wel echt prachtig <3 Maar kan ook niet anders bij MK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan kan je misschien de andere geuren eens proberen? Michael Kors heeft nog 2 andere soorten van deze parfum dacht ik!

      Delete
  4. Ik heb eigenlijk nog nooit een parfum geroken van MK! Ik ben er wel benieuwd naar xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker eens uitproberen in de winkel als je kan ;-)

      Delete
  5. Ben hier erg benieuwd naar!
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker eens uitproberen in de winkel! :-)

      Delete
  6. Anonymous3/12/2015

    Klinkt als een lekker luchtje! Ben hier toch wel erg benieuwd naar aangezien ik ook wel van de bloemengeuren ben. En de verpakking is inderdaad super mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan zal dit zeker iets voor jou zijn denk ik ;-) De verpakking is echt zo mooi hé!

      Delete
  7. I've never smelt MK's perfumes, nice discovery!!!!!

    Kisses

    Tiff

    http://mabulledepensees.com

    ReplyDelete
  8. Ik hou heel erg van bloemengeuren dus ik ben hier heel benieuwd naar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan is dit zeker een parfum voor jou ;-)!

      Delete
  9. Parchtig, ik hou van bloemengeur!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan is dit zeker iets voor jou!

      Delete
  10. Ben zo benieuwd naar de geur, deze lijkt mij echt lekker ruiken x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker eens uitproberen, de geur moet je wel liggen :-)

      Delete
  11. lijkt mij erg fijn want ik hou van zoete bloemengeurtjes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ook, ruikt altijd zo fris! :-)

      Delete

Double tap