Monthly flashback #3


Ook al ben ik er een beetje laat mee, toch wou ik nog een monthly flashback laten zien van de maand maart. Zelf vind ik altijd wel leuk om zo'n artikels te lezen bij andere bloggers en ik vind het ook leuk om terug te blikken op wat ik zelf allemaal gedaan heb de voorbije weken. De maand maart stond vooral in het teken van genieten van de eerste zonnestralen van het jaar én in het teken van gezond eten.


Zelf besteed ik de laatste tijd steeds meer en meer aandacht aan het ontbijt. Vroeger vond ik het ontbijt altijd een onbelangrijke maaltijd, maar eigenlijk bepaalt deze maaltijd de hoeveelheid energie voor de rest van de dag. Op deze foto kan je dan ook zien hoe ik onszelf verwende die ochtend met taartjes, broodjes, vers fruit en nog veel meer lekkers.

Datzelfde weekend was het ook carnaval in het dorp. Dit was denk ik één van de eerste mooie en warme dagen van het jaar. We besloten dan ook een mooie wandeling te maken en daarna natuurlijk de carnavalssfeer te gaan opsnuiven. Zalig was deze dag!
.

Zoals ik al zei, besteed ik de laatste tijd meer en meer aandacht aan mijn ontbijt. Zeker het mooie weer motiveert me nog meer om gezond te ontbijten. Dit is dan ook het soort ontbijt dat je mij de laatste weken elke ochtend kon zien eten. Yumm!

Voor mijn blog trok ik in maart ook heel wat nieuwe foto's. Ik denk dat zo goed als alle bloggers enorm blij zullen zijn dat de donkere winterdagen voorbij zijn. De foto's die je nu neemt, zijn zoveel mooier met het zonlicht! Ik reviewde deze nieuwe parfum en bodylotion van Guerlain.
.

Weer een typische foto van in maart: volop aan het werk voor de blog en een gezond ontbijt erbij. de maand maart was zeker een topper als het op mijn blog aankwam, wat mij heel erg blij maakte.

We gingen ook een dagje naar Eindhoven, wat we de laatste tijd zeker de moeite vinden om af en toe eens te doen. Eigenlijk is het helemaal niet zover en het is wel eens leuk om op zondag te kunnen winkelen, aangezien alle winkels in België op zondag gesloten zijn. Deze enorme bos bloemen trok mijn aandacht bij de Douglas en ik kon niet voorbij lopen zonder hier een foto van gemaakt te hebben.
.

Af en toe post ik ook wel eens een inspirerende quote op mijn Instagram. "Be in love with your life. Every minute of it.". Hoe ouder ik word, hoe meer ik deze quote elke dag toepas. Je moet gewoon elke dag zoveel mogelijk proberen genieten van je leven, hoe moeilijk of zwaar die ook is op deze moment.

Tijdens het dagje Eindhoven bracht ik natuurlijk een bezoekje aan de Primark waar ik enkele bloesjes en dit kleedje kocht. Vooral het kleedje was heel zomers en deed me al meteen verlangen naar de warme zomerdagen! Ook had ik al gehoord dat Etos vaak de body mists van Victoria's Secret in de aanbieding heeft. Op goed geluk nam ik een kijkje bij de Etos en jawel! Ik had geluk en kon uit een heel assortiment van geuren kiezen. Ik koos voor deze Secret Charm (binnenkort op de blog!).
.

Al lange tijd was ik op zoek naar de geschikte manier om mijn nagellak op te bergen. Jarenlang zaten ze in een doos, maar eigenlijk was dit helemaal niet handig omdat je nooit goed zag welke kleuren van nagellak je allemaal had. Daarom ging ik op het internet op zoek naar originele en leuke manieren om je nagellak op te bergen en tadaaa, dit is het resultaat!

Weer een foodpic, don't blame me! Deze dag verwende ik mezelf met een croque madam en enkele verse groentjes erbij. Echt een verwennerij was dit!
.
Wat is jouw favoriete ontbijt?
.
If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Instagram or Twitter!
.
Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

20 reacties:

  1. Mooie foto's, dat kastje voor je nagellak is leuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hé, ben er super blij mee!

      Delete
  2. Toffe recap! En hele leuke foto's ook. Food pics doen 't altijd goed eh, ik merk dat ook op Instagram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad, die scoren altijd goed op social media :D vind ik zelf ook één van de leukste foto's om te nemen eigenlijk!

      Delete
  3. Aaah al die mooie plaatjes! Super dat ze weer in aanbieding stonden net toen je langsging! :D

    x Aurélie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Had zoveel geluk toen! Twee weken ervoor stonden ze nog niet in de aanbieding ;)

      Delete
  4. Mijn favo ontbijt is: kwark en dan met eigen gemaakte granola :) mammie

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelfgemaakte granola? Daar moet je eens een recept van op je blog zetten!

      Delete
  5. Wat een gezellige foto's! X Laura www.mixtfashion.com

    ReplyDelete
  6. Deze mooie dagen schreeuwen om gezonde ontbijtjes! De jouwe zien er heel goed uit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vind ik ook! Door dat mooi weer wil ik alleen nog maar gezonder eten :) Thanks!

      Delete
  7. ik eet graag een boterham met pure hagelslag.. haha doe ik al vanaf dat ik klein was!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ja, dat is ook zo lekker! Doe ik af en toe ook nog wel eens :)

      Delete
  8. Ahh March was already a pretty glorious month in terms of weather! I am hoping we'll continue on this path and have months and months of great weather! Hmm favorite breakfast: actually not much! I never have a lot of appetite in the morning, so if I can have a GOOD croissant, I'm gold :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. We already had a lot of luck with the weather during the previous weeks. Hoping it will continue! :)

      Delete
  9. Leuke foto's! Prachtig je nagellakjes zo! Het parfum lijkt me ook heel lekker, van welk PR bureau heb je die gekregen? :) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Die heb ik zelf gekocht hoor, niks gekregen van PR bureaus :-)

      Delete

Double tap