Yves Rocher Protectyl Végétal Aftersun

Goodmorning everyone!
A few days ago we got a package from Yves Rocher in the mail. Because of the beautiful weather lately, we have been already preparing for Summer so we ordered some things from this store. Want to know what we ordered? Let's get right into it then!

Goedemorgen iedereen!
Enkele dagen geleden kregen we een pakketje van Yves Rocher toegestuurd. Door het mooie weer de laatste tijd, hebben we ons al wat voorbereid voor de zomer dus bestelden we enkele dingen van deze winkel. Wil je weten wat we besteld hebben? Laten we dan maar snel beginnen!
This is what came in the package: 2 aftersun products, 2 sunscreens and some products for my mom. They always send you an extra little gift like this purple bracelet and this colorful bag with flowers on it. I especially wanted to make this blogpost about the first products. 

Dit is wat er in het pakketje zat: 2 aftersun producten, 2 zonnecrèmes en enkele producten voor mijn moeder. Yves Rocher stuurt je ook altijd een extra klein geschenkje zoals dit paarse armbandje en deze kleurrijke tas met bloemen op. Ik wou dit artikel vooral schrijven omwille van de eerste producten.

Of course we all know that protecting your skin from the sun is one of the most important things to do when it's Summer. We have been trying out a lot of different sunscreen products and aftersun products throughout the years. But after testing all those products out, we always tend to grab one of the products from Yves Rocher. Their sunscreens are of good quality and they do their job so we really like to use them. But I'm especially a fan of the aftersun. This aftersun really calms down your skin when you have an awful sunburn and it helps your tanned skin to stay longer.

Natuurlijk weten we allemaal dat het beschermen van je huid van de zon één van de belangrijkste dingen is die je moet doen in de zomer. Wij hebben doorheen de jaren al enorm veel verschillende zonnecrèmes en aftersun producten getest. Maar na het uitproberen van al die producten, hebben we toch vaak de neiging om terug te grijpen naar de producten van Yves Rocher. Hun zonnecrèmes zijn van goede kwaliteit en ze doen hun job dus die vinden we zeker aangenaam om te gebruiken. Maar ik ben vooral fan van de aftersun. Deze aftersun kalmeert je huid erg goed nadat je verbrand bent door de zon én het helpt je gebruinde huid om langer te blijven.

To end this blogpost, I just wanted to wish you all a Happy Easter! :-)

What sunscreen and aftersun do you use? Do you often switch products or do you stick with one brand?

If you want to know more about me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin or Instagram!

Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies

CONVERSATION

22 reacties:

  1. Ben erg benieuwd naar deze producten! Meestal gebruik ik voor mijn lichaam zo'n bekend merk (kan er even niet opkomen) en voor mijn gezicht Pitz Brun. Aftersun gebruik ik eigenlijk bijna nooit. Heb wel een aloe vera gel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aloe vera is ook wel echt goed om je huid te kalmeren als het verbrand is, dat gebruik ik ook soms :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  2. Ik vind de verpakkingen echt mooi! Ik gebruik zelf meestal zonnebrandcrème van Garnier en aftersun gewoon van het Kruidvat huismerk. Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel voor je reactie Claudia! :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  3. Ik gebruik de zonnebrand van Australian Gold. Deze heb ik ontdekt op curacao en iets anders wil ik niet meer. Er zit ook al een zelfbruiner in echt ideaal. Wel een wat echt natuurlijk is, helaas is het moeilijk in Nederland te verkrijgen. Bij sommige zonnestudios wel (thank god). Maar ik moet toegeven deze klinkt ook erg fijn.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, Australian Gold ken ik inderdaad niet en is denk ik ook niet te verkrijgen in België. Hij zal dan wel prijzig zijn vermoed ik? Als ik die ooit tegenkom, weet ik alleszins wel dat ik hem eens moet uitproberen! :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  4. Mooi pakket, komt echt precies op tijd :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad, goed op tijd voor de lente- en zomerdagen!
      Liefs, Annelies

      Delete
  5. Ik heb al een paar Yves Rocher producten geprobeerd en ik ben er altijd best tevreden over. Good value for money vind ik :-) Vrolijk Pasen nog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrolijk Pasen voor jou ook nog Melissa!
      Liefs

      Delete
  6. These look promising! I switch brands when it comes to sunscreens. Not much brand loyalty here!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sunny! Happy Easter to you!
      Love, Annelies

      Delete
  7. Mooie blog heb je!!
    Misschien vind je het leuk om mee te doen aan mijn win actie?...
    WIN: €50 shoptegoed voor Treatwell; in een giveaway op mijn blog!
    €50 BEAUTY BEHANDELING VIA TREATWELL GIVEAWAY HIER
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Ik kom zeker eens langs voor de winactie!
      Liefs, Annelies

      Delete
  8. Ziet er allemaal erg leuk uit! Ik gebruik altijd andere producten als het op zonnemelk aankomt ;) Ik ben wel erg benieuwd naar je verdict! :D

    liefs,
    Marlies - www.goldenmirrorsandpinkbows.be

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb ze al enkele keren gebruikt hoor, en ben er al fan van :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  9. I love this brand, very good for the sensitive skin


    xxx Anna
    A Tale of Two Shoes

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love this brand too! They have really good products!
      Love, Annelies

      Delete
  10. I love Yves Rocher and their products..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, they have good quality products!

      Delete
  11. Yves Rocher products rule :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben er ook echt tevreden van. Heb deze producten al opnieuw besteld voor deze zomer :-)

      Delete

Double tap