The Batiste Dry Shampoo

Happy thursday!

We all have those days that we don't have time (or are just to lazy) to wash our hair. What do you have to do with you greasy hair on those days? Well, I've heard sooo many things about dry shampoos that it sounds to me like a miracle product. It would instantly give you fresh, non-greasy hair. But is it true? I've tested this famous Batiste dry shampoo out!

Happy thursday!

We hebben allemaal wel van die dagen dat we geen tijd hebben (of gewoon te lui zijn) om ons haar te wassen. Wat doe jij met je vettig haar op zo'n dagen? Wel, ik hoorde zoveel dingen over droogshampoo's zodat het leek alsof het wonderproducten zijn. Het zou je onmiddellijk fris, niet-vettig haar geven. Maar is het echt zo? Ik heb de bekende Batiste droogshampoo uitgetest!


I was in the mall a few weeks ago when some friends asked to meet up for dinner. Of course I was immediately excited to see my friends, but one problem... I wasn't prepared for a whole night of having fun with my friends. Because I thought I would only go to the mall that day to do some shopping, I didn't put make-up on and I didn't fix my hair. So I had to make a quick emergency-stop in the drugstore! I picked up this mini size of the Batiste Dry Shampoo in the Clean & Classic Original. It would give me an instant hair refresh, just what I needed. 

Ik was in het shoppingscenter enkele weken geleden toen enkele vrienden plots vroegen om samen iets te eten die avond. Natuurlijk was ik meteen excited om mijn vrienden te zien, maar er was één probleem... Ik was niet voorbereid op een hele nacht fun met mijn vrienden. Omdat ik enkel dacht dat ik die dag gewoon naar het shoppingscenter ging, had ik geen make-up op en had ik mijn haar niet gedaan. Dus moest ik een snelle noodgevallen-stop maken in de drogisterij. Ik vond een mini size van de Batiste Droogshampoo in de Clean & Classic Original. Het zou me instant fris haar geven, net wat ik toen nodig had!


So I tried it... And I loved it! After reading the instructions, I sprayed the product on to my hair roots (with a distance of 30 cm) and then I massaged the product onto my scalp. After fixing my hair, I saw an instant difference: my hair didn't look greasy anymore and my hair got a lot more volume. You couldn't see that my hair was actually pretty greasy a few minutes before. This only downside is that it didn't last the whole night for me, but for just a few hours it did a get job! Loving dry shampoos for the moment!

Dus probeerde ik het uit... En ik vond het geweldig! Nadat ik de instructies had gelezen, sprayde ik het product op de wortels van mijn haar (met een afstand ertussen van 30 cm) en dan moest ik het product inmasseren in mijn hoofdhuid. Nadat ik mijn haar naar m'n zin had gelegd, zag ik een onmiddellijk verschil: mijn haar zag er niet meer vettig uit en het had ook meer volume gekregen. Je kon niet meer zien dat mijn haar enkele minuten ervoor nog vrij vettig was. Het enige minpuntje was dat het niet heel de avond zijn werking deed, maar voor enkele uren werkte het wel prima! Loving dry shampoos for the moment!

Do you love dry shampoos as much as I do? Which brand do you use?

If you want to know more about me, 
don't hesitate to follow me on Bloglovin or Instagram!

Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies

CONVERSATION

26 reacties:

  1. Ohh wat handig! Hopelijk heb je een hele leuke avond gehad meis.
    liefs x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt een handig product, één van mijn favoriete producten zelf. Ja hoor, heb echt een geweldig leuke avond gehad toen :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  2. Ik gebruik de droogshampoo van tony&guy. Alleen valt hij me tegen. Misschien dat ik deze ergens kan krijgen. Klinkt heel goed namelijk! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Die van Tony&Guy heb ik nog niet geprobeerd, maar die van Batiste doet voor enkele uren wel redelijk goed zijn werk!
      Liefs, Annelies

      Delete
  3. Zó handig he, dit. Ik probeer ze al twee weken te vinden in het kruidvat maar vindt ze helaas nergens meer..

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb ze ook nog nooit in Kruidvat gezien, ik heb deze mini size gekocht in DI :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  4. Hey Annelies, I've tried Batiste before, but my hair is very sensitized so I find it a bit drying. I like the Klorane ones, but my favorite has to be Rene Furterer Naturia! I always buy them in promo packs (50% off the second one. Yay)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've never tried the ones you talk about, so I'll have to try them one day :) Haha, we love promo packs!
      Love, Annelies

      Delete
  5. Replies
    1. Voor enkele uren werkt hij bij mij prima! :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  6. Ik vind droogshampoo erg handig! Heb al veel goede dingen over dit merk gehoord, dus ga m vandaag eindelijk eens kopen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Droogshampoo is inderdaad zo handig! Als je 's morgens even geen tijd meer hebt om je haar te wassen, dan gebruik je gewoon deze en je bent klaar, super handig!
      Liefs, Annelies

      Delete
  7. Ik had hier tot voor een week ook een droogshampoo in de kast staan die m'n zus had gekocht in Noorwegen. Echt een wonderproduct! Ik gebruikte hem eigenlijk wel sowieso één keer in de week, aangezien je haar wassen toch niet zo heel goed is en dit is dan een prima alternatief. Ook het volume-aspect vind ik super eraan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt een geweldige uitvinding! :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  8. Super handige product, ben zelf ook voor lief hebber van droog shampoo x www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt heel erg handig hé :)
      Liefs, Annelies

      Delete
  9. that is my favorite dry shampoo

    ReplyDelete
  10. Lijkt me een fijne droog shampoo :D !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad een erg fijn product!
      Liefs

      Delete
  11. Ik ben ook helemaal fan! Vooral van de versie voor bruin haar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt een geweldige uitvinding die droogshampoo, ik ben nu al bang voor de moment dat die ineens op is en ik naar de winkel moet lopen voor een nieuwe :D

      Liefs

      Delete
  12. Wat heb jij een mooie blog!!! Zit echt goed in elkaar...heel apart :-)
    Ik ben niet zo'n fan van droogshampoo's mijn haar word er stug en statisch van..had jij dit ook met dit product

    New blogpost: lente en zomer 2014 abc trends

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, dankjewel! Je haar wordt er inderdaad wat stugger van, maar dat vind ik net goed want dan krijg ik er makkelijker blijvend volume in :)

      Liefs, Annelies

      Delete
  13. Leuk artikel. Ik gebruikte eerst ook vaak droogshampoo, maar ik merk ervan dat ik schilfertjes krijg ik mijn haar ervan :(! Maar het werkt wel fijn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh nee, zo jammer! Hopelijk krijg ik dat ook niet als ik dat veel ga gebruiken!
      Liefs, Annelies

      Delete

Double tap