Revlon Colorstay foundation


I've tested out a lot of foundations during the past years and today I can finally tell you about my favorite foundation (so far). I already bought this Colorstay Foundation from Revlon almost one year ago, but never got to try it out. I rediscovered it a few weeks ago and really wanted to tell you my opinion about this product.

Ik heb gedurende de laatste jaren enorm veel foundations uitgeprobeerd en vandaag kan ik jullie eindelijk vertellen over mijn favoriete foundation (tot nu toe). Ik kocht deze Colorstay Foundation van Revlon al bijna één jaar geleden, maar ik kreeg nooit de kans om het eindelijk eens uit te testen. Ik herontdekte het enkele weken geleden en nu wil ik jullie graag mijn mening geven over dit product.
.

On the bottle it says that it would make your skin look en feel fresh all day. Besides that it would give you a natural, flawless look. Firstly I have to say that I have a very uneven skin with a lot of redness going on. So I've always been on a hunt for a foundation that gives me really good coverage. After testing out a lot of foundations, I can finally say that I found the best foundation for my skin. Although this foundation in particular is made for women with dry to normal skin, it works perfectly on my combination skin too. Yet, I would say that this isn't a foundation for young girls or for women who don't need a lot of coverage. This foundation will be way too heavy for your skin type. 

Op het flesje staat er dat het je huid heel de dag fris zou moeten laten uitzien en voelen. Daarnaast zou het je een natuurlijke, vlekkeloze look geven. Eerst en vooral moet ik erbij zeggen dat ik een erg oneven huid heb met heel veel roodheid. Ik ben dus altijd wel op zoek geweest naar een foundation die me heel goede dekking zou geven. Nadat ik heel veel foundations heb uitgetest, kan ik eindelijk zeggen dat ik de beste foundation heb gevonden voor mijn huid. Hoewel deze foundation op zich gemaakt is voor vrouwen met een droog tot normaal huidtype, werkt het ook perfect op mijn combinatie droog/vette huid. Toch zou ik willen zeggen dat het zeker geen foundation is voor jonge meisjes of voor vrouwen die niet veel dekking nodig hebben. Deze foundation zal dan veel te zwaar zijn voor jouw huidtype. 
.

This foundation gives me very good coverage, looks natural, doesn't feel sticky and has a pleasant scent to it. The only downside I can say about this foundation is that it doesn't have a pump so it's hard to get the right amount of foundation out of the bottle. I would give this product a 9/10.

Deze foundation geeft mij heel goede dekking, ziet er natuurlijk uit, plakt niet en heeft een aangename geur. Het enige nadeel dat ik kan geven, is dat deze foundation niet met een pompje verkocht wordt waardoor het vaak moeilijk is om de juiste hoeveelheid foundation uit het flesje te krijgen. Ik zou dit product een 9/10 geven.
.
Have you ever tried these Colorstay foundations of Revlon?
.
If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Facebook, Instagram & Twitter!
.
Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

6 reacties:

  1. Deze heb ik ook nog gehad, maar dan de vorige versie. Die had een bepaalde geur waar ik helaas niet zo goed tegen kon maar hij werkte wel erg fijn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jammer dat de geur niet meeviel toen, maar werkt inderdaad erg fijn!

      Delete
  2. Ik ben trouw aan die van Mac, maar dit ziet eer ook wel goede uit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb mezelf nog nooit getrakteerd op zo'n foundation van Mac (toch net iets te ver boven mijn budget ;-)), dus tot nu toe blijf ik bij deze van Revlon denk ik :-)

      Delete

Double tap