Batiste droogshampoo

Sinds ik voor het eerst droogshampoo uitprobeerde, wist ik het: ik zou nooit meer zonder droogshampoo kunnen. Voor mensen met dun en stijl haar is droogshampoo dé manier om extra volume in je haar te krijgen. Daarnaast is droogshampoo gewoon handig op dagen waarop je lui bent of geen tijd hebt om je vet haar op enkele seconden terug mooi te krijgen zodat je zo de deur uit kan. Natuurlijk kan je droogshampoo niet elke dag gebruiken, maar ik heb altijd wel een exemplaar in huis voor als ik dringend even de deur uit moet. Ik heb enkel nog maar de Batiste droogshampoo's uitgetest en ik vond het wel eens tijd voor een review!



Batiste heeft verschillende soorten droogshampoo in hun assortiment, waarvan ik deze drie tot nu toe heb geprobeerd. Zelf vind ik deze drie producten een aparte review waard, omdat ik over elk van hen een andere mening heb. 



Laten we meteen beginnen met de eerst en meteen mijn favoriet: de Pretty & Delicate Floral. Dit is tot nu toe mijn favoriet van deze drie droogshampoo's. Het heeft een heerlijke bloemengeur en de witte was is bij deze variant het minste.

De droogshampoo voor donker haar wou ik zeker eens uitproberen aangezien ik zelf donkerbruin haar heb. Van deze droogshampoo was ik het meeste teleurgesteld: in plaats van een witte waas - die ik zelf al verschrikkelijk vind bij droogshampoo's - spuit dit product een donker bruine waas op je haar wat een bruine kleur afgeeft op je vingers wanneer je door je haar gaat.

De laatste droogshampoo is in Floral en Féminin Blush. Deze droogshampoo vind ik ook niet overtuigend, maar vind ik al aangenamer dan de droogshampoo voor donker haar. Deze Blush variant geeft wel een witte waas - maar dit heb je jammer genoeg bij zo wat alle droogshampoo's van Batiste - maar zolang je het product goed inmasseert, is er van dat witte poeder niet veel te zien.


Welke is jouw favoriet?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

6 reacties:

  1. Wat jammer dat een aantal zo een witte waas achterlaten bij jou. Ik zelf heb blond haar waardoor je het vaak minder ziet en als ik een was zie borstel ik het er altijd zo uit. Zelf heb ik een tijdje geleden de Floral en Féminin Blush variant gehad en die vond ik erg fijn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja echt heel jammer! Ik ben nog steeds op zoek naar een droogshampoo die geen witte waas geeft, maar heb die voorlopig nog niet gevonden :-)

      Delete
  2. Jammer van die witte waas :( wel mooie flesjes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja, de verpakking is alleszins wel schattig met die bloemetjes! ;-)

      Delete
  3. For dark hair spreekt me erg aan! Vaak krijg ik echt een poederhoofd van de droogshampoo's!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ik ook vaak! Ik hoop dat ik ooit eentje vind die niet zo'n witte waas achter laat...

      Delete

Double tap