Are you ready for Summer?


Als blogger kom je dagelijks nieuwe webshops tegen die de leukste items in huis hebben. Zo vond ik onlangs de webshop Sevenbien die me verraste door de trendy kledij en de leuke schoenen. Zelf ben ik nog op zoek naar enkele mooie kleedjes en naar een leuk paar sandalen voor deze zomer. Ik besloot dan ook zelf eens een eigen wishlist te maken van deze webshop. Kijk je mee?


Zoals ik in een vorig artikel al liet merken, ben ik voor deze zomer op zoek naar leuke maxi jurken. Daarnaast kan ik ook nooit genoeg korte jurkjes hebben, dus ook hiervan heb ik er twee in mijn wishlist opgenomen. Het gestreepte jurkje vind ik perfect voor een verjaardagsfeestje deze zomer en bij het tweede jurkje geven de fringes een speciale touch aan het jurkje. Met een paar hakken eronder ben je good to go voor een diner. De twee maxi jurken vind ik gewoon perfect voor wanneer je op een zomeravond nog iets wilt gaan drinken, maar waarbij je geen kou wil hebben wanneer de temperatuur daalt in de avond. Deze jurken zijn elk geschikt voor een eigen gelegenheid deze zomer. Can I have them all please?!
.


Naast leuke jurkjes heeft Sevenbien ook goedkope damesschoenen in de aanbieding. Zelf kan ik nog wel een goed paar sandalen gebruiken voor deze zomer en deze ga ik hier dan ook zeker bestellen. Zwarte sandalen kan je naar mijn mening nooit genoeg hebben: ze passen gewoon bij elke outfit. De roze slippers zou ik gebruiken om naar het zwembad of strand te gaan. En natuurlijk moet er in elke schoenenkast wel één paar mooie sleehakken te vinden zijn. Deze beige sleehakken vind ik gewoon prachtig en de fringes geven het weer die speciale touch.

Welk paar schoenen vind jij het leukste?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

2 reacties:

  1. Ik ben er meer dan klaar voor, dat eerste jurkje is echt leuk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is ook mijn favoriet van de vier! :-)

      Delete

Double tap