Mijn eerste persevent!


Dinsdag was het zover... Mijn allereerste persevent als blogger ooit! Al enkele weken geleden kreeg ik een uitnodiging voor het beauty event van Unilever in mijn mailbox. De nieuwe producten van Dove, Axe, Signal, Zwitsal... zouden er voorgesteld worden én we kregen daarbij ook nog een heel interessante presentatie. Benieuwd hoe mijn eerste persevent verliep?


Het event vond plaats in Antwerpen, op toch wel één van de mooiste locaties denk ik. De eventzaal was prachtig met de licht houten vloer en de witte meubels. Ook het uitzicht was super: vanuit de eventzaal keek je uit op het MAS en de boten. Combineer dit met een stralende zon en het was gewoon prachtig!
.

De zaal was onderverdeeld in verschillende standjes waar je telkens uitleg kreeg over de nieuwe producten van de merken. Om te beginnen kregen we een presentatie door twee vrouwen. Allereerst vertelde Tatiana Silva, ex-miss België, over Unilever en Unicef. 
.

Na de inleiding van Tatiana Silva, kregen we een uitgebreide presentatie van Hilde Francq. Zij legde alles uit omtrent de kleurentrends van 2015 en hoe die te zien zijn in mode, beauty, interieur... Een interessante presentatie waar ik veel uit geleerd heb!
.

Na de presentaties was het tijd om de producten te leren kennen, terwijl we ook hapjes en drankjes voorgeschoteld kregen. Als eerste ging ik langs bij de stand van Zwitsal. Daar leerde ik dat Zwitsal ook verrassende producten in huis heeft waar ik zelf nog niet over had gehoord zoals het parfum en de wasverzachter in samenwerking met Robijn. 
.

Daar kregen we de kans om een eigen personalized Zwitsal flesje te laten maken. Hoe tof! Ik ging voor de bodylotion zodat ik de komende tijd zo fris als een baby door het leven kan gaan :-).
.

Daarnaast stond de stand van Signal waar we uitgebreid werden geïnformeerd over de nieuwe tandpasta's voor mannen (die ik al reviewde voor jullie!) en waarom die eigenlijk voor mannen geschikt is.
.

Van Axe heb ik geen foto's in dit artikel, maar ik kan je zeggen dat ik wel onder de indruk was van hun producten. Ze komen uit met enkele nieuwe mannenproducten die naar het schijnt écht lijken te werken. De ene deodorant is om je fris te houden, de andere deodorant zou zijn om vrouwen aan te trekken... And guess what? Ze werken allebei! De tweede deodorant zou inderdaad een bepaalde geur hebben die vrouwen aantrekt. Daarnaast kwam ik ook te weten dat Axe kledij op de markt heeft gebracht die je via Zalando kan kopen.
.

Dove, het merk waar ik het meest benieuwd naar was. Zelf ben ik wel een grote fan van Dove en ik had ook al gehoord dat ze verschillende nieuwe producten gingen lanceren. Ook op het event was het duidelijk dat Dove nieuwe producten heeft ontworpen die veelbelovend lijken te zijn. De komende weken ga ik enkele producten hiervan testen, dus ik ben benieuwd!


Ook Vaseline is een vast merk van Unilever dat aanwezig was op het event. Daar kregen we 15 tips om vaseline te gebruiken op dagelijkse basis.


De compressed producten van Unilever zijn echt helemaal mijn ding. Dezelfde inhoud in een kleinere verpakking? Yes! Mijn handtas zit gewoon altijd zo overvol dat ik echt eens moet investeren in kleine producten of samples, dus zo'n compressed deodorants zijn al een stap in de goede richting! Unilever heeft besloten om alle deodorants (dus van Dove, Rexona, Axe...) allemaal ook in een compressed vorm te gieten.


Als laatste merk ging ik ook eens langs bij de stand van Sunlight. Sunlight had ik zelf nog nooit geprobeerd, maar de roze douchegel ruikt gewoon héérlijk. Als we hier een foto met trokken, kregen we zelf een exemplaar mee én steunden we Unicef. Win-win!


Natuurlijk was er een enorme selfie-wall waar iedereen wel foto's en selfies nam gedurende de hele avond. Op mijn instagram postte ik deze foto. Alle foto's die die avond genomen zijn, kan je trouwens terugvinden met de hashtag #unilevercareday!


Thank god dat ik in het begin van de avond Zina leerde kennen. Zina is een bekende youtuber en make-up artist. Het was gewoon geweldig om samen met haar heel de avond op het event rond te lopen én stiekem was ik wel blij dat ze me heel de avond geruststelde op mijn eerste persevent. Thanks Zina!


De mensen uit mijn omgeving weten dit al: voor Ben & Jerry's mag je me altijd wakker maken. Ik was dan ook verrast toen we als afsluiter nog een grote pot Ben & Jerry's mee naar huis kregen. Super lief!


Zo, dit was mijn eerste persevent dat ik meemaakte als blogger! Iedereen was super vriendelijk, ik leerde eindelijk de lieve mensen van het pr-bureau kennen én ik ontmoette heel wat leuke bloggers en youtubers. Zeker en vast een event waar ik met een goed gevoel aan terugdenk!

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies




CONVERSATION

21 reacties:

  1. Hi Annelies!! I don't understand anything of what you wrote lol But i think i understand what it's talking about! It looks to be a great event!!!!!!

    Kisses!!

    Tiff

    www.mabulledepensees.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry Tiff, I only write in Dutch nowadays but I will search how I can add a translate button on my blog so you can translate everything to French ;-) It was a great event btw!

      Delete
  2. Wat gaaf dat je naar je eerste persevent mocht!

    ReplyDelete
  3. Ik herinner me mijn eerste persevent nog. Nerveus dat ik was :-D Leuk om je recap te lezen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waarschijnlijk heb je er intussen al heel wat achter de rug :D Ja, bij dat eerste event komen toch wel wat zenuwen kijken!

      Delete
  4. Oh ik was ook uitgenodigd, maar kon er helaas niet bij zijn! Zag er leuk uit en wat fijn om je eigen zwitsal bodylotion met naam te krijgen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jammer dat je er niet bij kon zijn, was echt een héél leuk event :-)

      Delete
  5. Inderdaad een erg mooie locatie zo te zien, oeh die zwitsal bodylotion ruikt vast heerlijk :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruikt inderdaad heerlijk! Ik gebruik die nu elke dag wel eens, gewoon voor de baby-geur alleen al :-)

      Delete
  6. Oh yay, first press event! I remember mine well, even though that's a few years ago! I hope you'll have a lot more to attend from now on!

    ReplyDelete
  7. Oh wat leuk, je eerste persevent! Ziet er alvast gezellig uit :)

    Liefs x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, dankje! Was echt heel leuk en gezellig :-)

      Delete
  8. Superleuk dat je naar je eerste event bent geweest, hheel leuk verslagje ook!

    X Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Sara! Was ook echt een super event :-)

      Delete
  9. Heee ik zie dat we op dezelfde dag verjaren! Wat cool :D Ik ga zelf nooit naar de persevents van unilever, aangezien hun merken niet dierproefvrij zijn :( Stom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, leuk! Ahja, dat begrijp ik wel dat je dan niet naar zo'n events gaat :-)

      Delete
  10. Wat leuk zeg zo'n eerste event. Lijkt me best wel spannend maar zeker leuk om te doen

    ReplyDelete
  11. Oh wauw je eerste persevent is en blijft speciaal. Ik weet ook nog dat ik SUPER zenuwachtig was! :D
    Je hebt het zo te zien erg naar je zin gehad, hopelijk komen we elkaar eens tegen op een event!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete

Double tap