Wanted: maxi dresses!

De laatste weken ben ik helemaal weg van jurken voor deze zomer. Tot vorige zomer ging mijn voorkeur altijd uit naar korte jurkjes, maar eigenlijk is het de eerste zomer dat ik echt op zoek ben naar maxi dresses. Lange jurken maken je zoveel eleganter en zijn vaak gewoon prachtig. Het is ook heel makkelijk, omdat je niet hoeft na te denken waarmee je een maxi dress moet combineren omdat je gewoon helemaal gekleed bent met 1 kledingitem. Ik kijk de laatste tijd dan ook vaak rond op webshops die de mooiste maxi jurken verkopen. Kijk je mee?


Iedereen kent Boohoo.com wel. Daarop vind ik dan ook al enkele prachtige exemplaren. Op deze webshop zou ik zeker al 5 maxi jurken weten te vinden die ik ab-so-luut in mijn kledingkast wil hebben! 




Daarnaast is er ook nog Babyboo Fashion dat iets minder gekend is. Ik volg hun instagramaccount al langer en daar viel me meteen op dat ze de mooiste kledij in huis hebben. Niet enkel de maxidresses maar gewoon alles is daar helemaal mijn smaak. Jammer genoeg zijn de prijzen en de verzendkosten niet heel goedkoop, maar dromen mag, toch?!


Ben jij ook zo'n fan van maxi dresses?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

11 reacties:

  1. Oooh die laatste blauwe is mooi! Heb zelf nog nooit een maxidress gedragen eigenlijk. Ik weet dus niet of ik er mee sta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik was zelf eerst niet zo fan van lange jurken tot als ik er eens eentje aan had... die zitten ZO comfy! Echt eens proberen en je wilt er voor altijd in leven :-)

      Delete
  2. De knal zee-groene en gele maxi-jurk vind ik mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Die felle kleurtjes zijn echt mooi hé? Super leuk voor de zomer!

      Delete
  3. Anonymous6/12/2015

    Maxi dresses zijn zo mooi! Ook hier zie ik weer prachtige jurken tussen! Vooral de groene jurk.. Lekker zomers kleurtje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hé? :D Ik ben er helemaal fan van en ik zou er heel de zomer willen dragen!

      Delete
  4. Erg mooi! Ik draag die wel niet, ben er jammer genoeg te klein voor :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je kan er gerust ook vinden voor kleinere vrouwen hoor, die geven je net de illusie dat je groter bent :-)

      Delete
  5. Replies
    1. Ja hé, ik zou niet kunnen kiezen! :-)

      Delete

Double tap