Insta inspo: make-up looks

Zelf ben ik meer en meer bezig met het maken van mooie make-up looks. Gedurende de voorbije jaren kon ik al mooie make-up items bijeen krijgen die ik heel graag gebruik zoals de Naked Palettes van Urban Decay. Deze haal ik dan ook bijna dagelijks boven om make-up looks met te maken. Natuurlijk haal ik mij inspiratie vaak van internet om zelf mijn eigen creaties ervan te maken. Zo volg ik op instagram enkele accounts die echt de prachtigste looks creëren. Ik vond het wel eens leuk om twee van mijn favoriete make-up accounts van op instagram te tonen aan jullie. Kijk je mee?



Als eerste account volg ik maar al te graag het make-up account van Anastasia Beveryhills. Echte make-upliefhebbers kennen dit merk maar al te goed van de goede wenkbrauw- en lipproducten. Dagelijks posten ze op hun account dan ook de meest prachtige looks waar ik heel veel inspiratie uit haal.
.
.


Als tweede make-up account volg ik ook motivescosmetics. Op dit account worden echt heel mooie looks gepost waar je zoveel inspiratie kan uithalen. Ik weet niet hoe ze hun foto's nemen, maar ze zijn gewoon prachtig. Over het algemeen merk ik dat ik nu in een nude-periode zit: een sunkissed huid, iets donkerdere ogen en afgewerkt met nude of lichtroze lippen... I love it! Ook een beetje kleur af en toe, vind ik heel leuk voor de zomerse dagen nu!
.
 .
 .
 .
 .
 .

Wat is jouw favoriete make-up account op Instagram?
.
Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies
.


CONVERSATION

10 reacties:

  1. Mooi allemaal, very Kim K :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad, ik denk dat ze zich allemaal laten inspireren hebben door Kim K :-)

      Delete
  2. Wauw ik vind het zo knap dat sommige mensen dit kunnen! <3

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Inderdaad! Echt super mooi gedaan allemaal :-)

      Delete
  4. Those are some very seriously drawn-in brows!

    Now come to think of it I don't even think I follow anyone specifically for makeup inspiration. I should rectify that ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You can follow so much inspiring make-up accounts on Instagram Sunny. These are definitely 2 of my favorites to follow :-)

      Delete
  5. Geweldig mooi, ik snap niet hoe ze het zo mooi op de foto krijgen altijd :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt hé, ik krijg het ook nooit zo mooi op foto vastgelegd :( Die kunnen het altijd zo mooi op foto zetten!

      Delete

Double tap