Bescherm je huid met Sisleÿa!


Moederdag komt eraan! Welke gelegenheid is er beter dan die dag om je moeder even in de watten te leggen? Elke vrouw vindt het belangrijk om dagelijks haar huid goed te verzorgen. Speciaal voor de vrouw die haar huid wilt beschermen tegen huidveroudering heeft Sisley een luxueuze crème op de markt gebracht. Ideaal om je moeder zich als een koningin te laten voelen!


Ons levensritme, stress, roken, blootstelling aan de zon, slechte eetgewoontes enz. zorgen ervoor dat we sneller verouderen en ontregelen de levenscyclus van onze lichaamscellen. Bij rijpere vrouwen die een stressvol leven lijden blokkeert deze levenscyclus en dit heeft gevolgen voor de huid door het vroegtijdig verschijnen van zichtbare tekenen van huidveroudering (rimpels, doffe huid en huidverslapping).

De Sisleÿa L'Intégral Anti-Âge crème pakt de zichtbare tekenen van huidveroudering integraal aan. Daarnaast bestrijdt Sisleÿa voortaan niet alleen de zichtbare tekenen van intrinsieke en extrinsieke huidveroudering, maar ook - en dat is voor het eerst! - die door de levensstijl bepaalde huidveroudering. Het is namelijk bewezen dat door de levensstijl bepaalde huidveroudering het gezicht nog meer tekent dan genetische huidveroudering. Deze vorm van veroudering zou verantwoordelijk zijn voor het grootste deel van de totale huidveroudering!


Let's do the test, shall we? Met mijn 22-jarige leeftijd kan ik me voorlopig nog niet bij de rijpere vrouwen rekenen, dus laat ik mijn eigen moeder voor proefkonijn spelen. Gedurende 4 weken lang testte zij de Sisleÿa crème uit.

"Eerst en vooral de prachtige verpakking… Wauw! De combinatie van wit en goud mét de handtekening van Sisleÿa in de gouden rand gegraveerd geeft je meteen een luxueus gevoel. Wanneer ik de crème voor het eerst gebruikte, gaf het mijn huid meteen een fris gevoel. De lavendelgeur is redelijk sterk, maar die ruik ik na enkele minuten niet meer. De crème heeft een zachte, dunne textuur die gemakkelijk uitsmeert en snel intrekt in de huid. Na enkele dagen kan ik zeggen dat de crème mijn huid hydrateert, voedt en ook wel wat strakker maakt. Een heel aangename, voedende dag- en nachtcrème die elke dag zorgt voor mijn eigen verwenmomentje!"



Zou jij (of je mama) deze verzorgende crème willen uitproberen?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

6 reacties:

  1. Sisley is zulk een fijn merk! Mijn mama heeft al haar vaste crèmes dus die is niet snel van plan te veranderen!

    ReplyDelete
  2. Waaaat, 300 euro! Maar ik ben wel super benieuwd nu, kan haast niet wachten tot ik ouder ben om dit te gaan testen :p

    ReplyDelete
  3. Alleen al om de verpakking zou ik dit product willen hebben, hoe mooi op je makeup tafel.. Maar ehh, ruim 300 euro? Daar knap ik dan wel weer op af haha

    ReplyDelete
  4. Hi Annelies!!!!

    I finally found a way to translate your blog!!!!!
    I adore Sisley...but 300 euros is so expensive, my mother would like to kill me if i'm buying a present so expensive lol

    Kisses!!!!

    Tiff

    http://mabulledepensees.com

    ReplyDelete
  5. Hij ziet er echt heel luxe uit, wauw! Die zou ik wel eens willen testen.

    ReplyDelete
  6. Leuk idee voor moederdag!

    ReplyDelete

Double tap