Nieuwe visitekaartjes, fotoboek & foto's


Ben jij ook elk jaar op zoek naar een goede website waar je je leukste vakantiefoto's kan laten printen? Op het internet vind je ontelbaar veel webshops die een fotoservice aanbieden, maar ik heb er eentje gevonden die prachtige items van goede kwaliteit én met een snelle levering aanbiedt. Kijk je even mee?


Webprint.be, één van de beste online fotoservices als je het mij vraagt. Bij hen kan je je foto's laten afdrukken en ook veel verschillende fotocadeaus laten maken. Van fotoboeken tot wanddecoratie, van fotomokken tot telefoonhoesjes, alles kan je daar vinden. Kies je favoriete foto's uit en maak er een mooie herinnering van als cadeautje voor jezelf of iemand anders. Hét perfecte idee als je iemand graag een persoonlijk cadeautje geeft. 


Ik maakte zelf een mooie herinnering aan mijn reizen in 2015 door de leukste foto's in één fotoboek samen te zetten. Dit is iets waar ik enorm blij mee ben en waar ik nog jarenlang plezier van zal hebben. Het fotoboek is helemaal zoals verwacht en het eindresultaat is gewoon prachtig. Daarnaast krijg je bij je eerste bestelling bij Webprint.be altijd een klein welkomstcadeautje: bij je eerste bestelling mag je namelijk gratis 50 extra foto's laten afdrukken die je zelf uitkiest! Héél handig, dus hier maakte ik meteen gebruik van. De 50 leukste foto's van het afgelopen jaar liet ik meteen afdrukken.


Daarnaast kan je heel gemakkelijk je eigen visitekaartjes laten maken. Nu ik al bijna 3 jaar aan het bloggen ben en geregeld naar blogevents ga, vond ik het wel eens tijd voor mijn eigen visitekaartjes te ontwerpen. Et voilà, zo zijn ze geworden! Heel strak, met enkel de nodige informatie om mijn blog terug te vinden. De kaartjes zijn op dikker papier gedrukt, net zoals ik ze wou. Ik ben er echt héél blij mee!

Heb jij al eens besteld bij Webprint.be?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

4 reacties:

  1. Ik heb er ook al eens besteld! Heel tevreden van!
    Je visitekaartjes zijn trouwens prachtig geworden!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete
  2. Anonymous4/19/2016

    Interessant. Visitekaartjes voor mijn blog daar zit ook nog aan te denken.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker eens een kijken nemen op hun website dan, is echt makkelijk om te maken!

      Delete

Double tap