Haal de lente in huis!


Mijn favoriete manier om een huis op te fleuren? Bloemen, bloemen, bloemen. Ik kan er niet genoeg van krijgen. Als het van mij afhing, zou ik elke dag een verse bos bloemen halen om in huis neer te zetten. Je krijgt er meteen zo'n vrolijk gevoel van! Natuurlijk heb je hier ook passende vazen voor nodig en die heb ik gevonden bij de webshop Eyoba.


Eyoba is een prachtige online woonwinkel waar je de leukste en mooiste decoratie, interieurspullen en meubels kan kopen. Van eettafels met de bijhorende eetkamerstoelen tot verlichting en bedden, alles kan je er terugvinden. Aangezien ik pas over enkele maanden een eigen woonst heb, weet ik nog niet precies welke meubelen in mijn interieur zullen passen. Daarom koos ik ervoor om deze twee prachtige vazen te bestellen die in elk interieur passen.


Na een snelle en vlekkeloze levering kan ik zeggen dat ik echt héél blij ben met deze twee vazen. Ze zijn een goede aanwinst voor mijn toekomstig huisje en hebben een chique, elegante uitstraling. De vazen zijn vrij groot (+/- 26 cm hoog), redelijk zwaar en stevig, waardoor ze duidelijk van goede kwaliteit zijn en niet snel zullen breken. Naast deze vazen hebben ze nog heel wat andere leuke meubelstukken en accessoires, dus neem zeker eens een kijkje op Eyoba!



Welk meubelstuk of interieuraccessoire zou jij graag nog willen?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

2 reacties:

  1. Anonymous4/21/2016

    Wat ziet dat er gezellig uit. Zowel de vazen als de tulpen. Ik heb op dit moment drie grote vazen met bloemen in huis staan. Heerlijk is dat.

    ReplyDelete
  2. Wat heerlijk ziet dat eruit! heel fleurig! goed weekend meid liefs

    ReplyDelete

Double tap