New brand: Knitting Generation


Hoewel de lente net in het land is - yaaay! - kunnen we de winterjassen nog niet opbergen door het koude weer. Ook sjaals en zelfs beanies blijven nog binnen handbereik om mezelf warm te houden deze paasvakantie. Onlangs voegde ik dan ook een nieuwe beanie en bijhorende sjaal toe aan mijn collectie van het gloednieuwe merk Knitting Generation.


Knitting Generation is een familiebedrijfje dat gerund wordt door drie vrouwen, elk met een grote passie voor knitwear. Hun passie voor breiwerk werd van generatie op generatie overgedragen, waardoor hun merknaam al snel gekend was. Hoewel Knitting Generation een startend bedrijfje is, bieden ze meteen heel mooie items aan die met veel liefde gemaakt zijn. Ze werken enkel met kwaliteitsvolle wol en de items zijn altijd gebaseerd op de nieuwste modetrends.


Nadat ik mijn beanie en sjaal na enkele dagen ontvangen had, kan ik mezelf zeker tot één van hun grootste fans rekenen. De wol voelt zacht, warm en comfortabel aan dankzij de alpaca wol waarmee al hun kledingstukken gemaakt zijn. De sjaal is ook extra lang om je zeker warm te houden tijdens koude dagen. Om al hun items net dat tikkeltje specialer te maken, hebben alle kledingstukken een zilveren of gouden randje wat er een unieke, vrouwelijke touch aan geeft. 


Naast beanies en sjaals, die je trouwens in verschillende kleuren kan krijgen, kwamen ze onlangs ook op de markt met mooie zomertruien. Deze zijn in 14 verschillende kleuren verkrijgbaar en zijn ook tijdens de lente en zomer draagbaar door de lichtere stof. Daarnaast kan je altijd een persoonlijke bestelling doen waarbij een item naar jouw eigen smaak kan gemaakt worden. Perfect als je graag unieke kledingstukken in je kledingkast hebt hangen!


Heb ik mijn enthousiasme over Knitting Generation kunnen overbrengen en wil je graag meer te weten komen? Volg hen dan op instagram of facebook of stuur een mailtje naar o.delenne@telenet.be om meteen je eigen bestelling te doen!

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

20 reacties:

  1. Mooi setje! En de afwerking vind ik ook mooi, met dat randje onderaan.

    Huisvlijt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel erg bedankt Nicole! Dat gouden randje maakt het net dat ietsje specialer hé ;-)

      Delete
  2. Heel mooi! Met dit weer draag ik ook het liefst een leren jasje, maar dan wel met een sjaal. Die muts ziet er ook zo leuk uit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De muts kan af en toe wel nog van pas komen nu het nog niet heel warm is buiten :-) Dankjewel Kim!

      Delete
  3. Mooi hoor. Ik vind de kleur vooral echt prachtig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hé, zo'n kleur had ik nog niet dus ik ben er heel blij mee :-)

      Delete
  4. Anonymous4/05/2016

    Het ziet er erg goed uit. Sjaal en muts is onmisbaar voor mij in de winter. Drie vrouwen met passie hun bedrijf runnen, dat is top.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad, dat is voor mij een extra reden om Knitting Generation te steunen, want vrouwelijke ondernemers kunnen er niet genoeg zijn vind ik :-) Dankjewel!

      Delete
  5. Dit klinkt wel heel goed en de beanie en sjaal zien er ook leuk uit! Ik vind het zelf ook nog steeds best koud, dus een sjaal vind ik nog onmisbaar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik kan het voorlopig ook nog niet missen :-) Dankjewel Kirsty!

      Delete
  6. Ziet er lekker warm uit :)

    ReplyDelete
  7. Mooie set en deze kleur spreekt mij ook erg aan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben heel blij met deze kleur, al hebben ze echt nog meer leuke kleurtjes ook :-) Dankjewel!

      Delete
  8. Wat een leuk setje! Mooie kleur en ziet er ook heel lekker warm en zacht uit!

    ReplyDelete
  9. You look lovely dear, such a cute warm hat ! Would you like follow each other on Bloglovin :)
    www.ambiinwonderland.com

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Dat is het zeker :-) Bedankt Céline!

      Delete
  11. Super mooie kleur zeg! Staat je goed! Ik ga meteen ook een kijkje nemen naar het merk :)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Marlies, zeker doen! :-)

      Delete

Double tap