Instagramdiary 2017 #1

Aangezien ik het altijd wel leuk vind even terug te blikken - zoals ik eerder ook deed op mijn jaar 2016 -, vond ik het wel leuk om in 2017 telkens terug te blikken naar de voorbije maand. Mijn instagram geeft meestal wel goed weer wat ik zoal doe, dus daarom: hierbij mijn eerste instagramdiary van 2017!


Ik vertelde eerder al dat ik in 2016 een eigen stekje had gekocht. Nu we enkele maanden verder zijn, is het tijd om de laatste dingen aan te kopen en onszelf voor te bereiden op de verhuis. Tijdens het eerste weekend van januari besloten we dan ook onze meubelen aan te kopen. Nadat we in december verschillende meubelwinkels hadden bezocht, kwamen we uiteindelijk toch terug bij de eerste. Tussen het kiezen van de meubelen door, kwam ik deze prachtige spiegel tegen in de meubelwinkel. De perfecte selfiespiegel! Mag ik deze meenemen naar huis, please?


Winter is altijd een gedoe met mijn huid. Door de koude wordt mijn huid opeens heel broos en heeft het extra verzorging nodig. Nu ik al enkele maanden fulltime werk, besef ik des te meer hoe geniaal de persoon is die online webshops heeft uitgevonden. Zo kon ik na een lange werkdag via Apotheek-Online een nieuwe nachtcrème bestellen die de volgende dag al bezorgd werd. Een geweldige nachtcrème van Louis Widmer - waarover ik eerder een artikeltje schreef - die wel een plaatsje verdiende op mijn IG-feed.


In januari kreeg ik ook nog eens de kans naar een bloggerevent te gaan, yaay! Drie PR-bureaus sloegen de handen in elkaar om in Antwerpen een Beauty Speed Date Event te organiseren met verschillende bekende merken zoals Eucerin, Mylène, Chloé, Rowenta, enz. Ook Babor werd vertegenwoordigd en kwam een heel nieuwe verzorgingslijn voorstellen. Hiervan kreeg ik de oogcrème mee om te testen. Daarvan volgt snel nog een review!


Januari was vooral een drukke maand op mijn werk, waardoor het bloggen niet altijd even vlot liep. Toch vond ik ergens tijd voor een selfie na een lange werkdag. Selfie-time!


Na het Beauty Speed Date Event kreeg ik een wel een héél mooi parfum mee naar huis... De nieuwe variant van Love Story van Chloé ter gelegenheid van Valentijn. Een prachtig parfum, zowel qua uiterlijk als innerlijk want de geur is gewoon heerlijk! Hiervan komt er komende dinsdag nog een review online. Ik kan je alvast verklappen dat dit mijn Valentijnstip nummer 1 is!


Hoewel ik zeker zo'n 70-tal nagellakjes heb, vind ik tussen het werken door vaak maar weinig tijd om mijn nagels te verzorgen. Toch vond ik op zondag eindelijk eens tijd om mijn nagels van een kleurtje te voorzien. Ik koos voor een bordeaux kleur van Sinful Colors.

Hoe was jouw eerste maand van 2017?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap