10 kleine dingen die mij gelukkig maken

Het leven is veel te kort om met een slecht humeur rond te lopen. Mij zal je dan ook niet snel in een moody bui tegenkomen. Mijn tip om goedlachs door het leven te gaan? Blij zijn met wat je hebt en genieten van de simpele dingen in het leven. Een kleine tip, maar oh zo belangrijk! Daarom besloot ik om enkele puntjes op een rijtje te zetten die mij altijd happy maken. Wat maakt jou gelukkig?

1. De eerste zonnestralen op mijn gezicht na een lange, grauwe winter


2. In de auto helemaal losgaan op een nieuw liedje (En ja, inclusief luidkeels meezingen!)


3. In bed kruipen nadat je nét nieuwe lakens hebt opgelegd


4. De geur van frietjes wanneer je reuze honger hebt


5. Op zondagochtend eindelijk kunnen uitslapen na een vermoeiende week


6. Onverwachts een oprecht complimentje krijgen


7. Een berichtje krijgen van iemand die je al lang niet meer gehoord hebt. Time for some girly talk!


8. Het gevoel nadat je bij de kapper bent geweest


9. Voor de eerste keer een nieuw kledingstuk kunnen dragen


10. Een baby kunnen knuffelen


Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap