Hoe ik mezelf motiveer


Mijn manier om mezelf te motiveren? Hier en daar kleine quotes of inspirerende woorden om mezelf eraan te herinneren wat ik wil en wat mijn doel is. Aangezien ik al een beeld heb van wat ik over 5 jaar wil bereikt hebben, is het voor mij belangrijk dat ik hieraan af en toe herinnerd wordt. Een leuk notitieboekje, een inspirerende computerachtergrond en ook mijn iPhonehoesjes zijn allemaal voorzien van quotes. Ik probeer altijd spullen uit te zoeken met een boodschap. Zo koos ik ervoor zelf een inspirerend telefoonhoesje te ontwerpen via EGOsketch voor mijn iPhone.



Regelmatig wissel ik van gsmhoesje waardoor ik er wel een aantal heb liggen. Telkens ben ik op zoek naar een telefoonhoesje met foto of met een leuke, grappige, inspirerende of mooie quote en zoek ik uit waar ik deze het best en snelste kan bestellen. Intussen heb ik dan ook al meerdere webshops uit geprobeerd, maar niet altijd blijkt de kwaliteit van het hoesje mee te vallen. Via EGOsketch bestelde ik dit zelfontworpen #GOALDIGGER-hoesje en wat ben ik er blij mee! Kort en bondig waar ik voor sta en wat me elke morgen inspireert om de dag te beginnen. EGOsketch zorgde er ook nog eens voor dat ik het heel gemakkelijk zelf kon ontwerpen én dat het super snel bij mij thuis geleverd werd. Meer moet dat niet zijn! 


Wat is voor jou de meest inspirerende quote?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap