De perfecte zomergeur 2018


Vorige week konden we al even proeven van een voor-zomer (genieten!) waardoor ik nu echt niet meer kan wachten tot de zomer er eindelijk is. Net zoals je je kledij aanpast aan het seizoen, vind ik het ook altijd leuk om mijn parfum aan te passen aan het klimaat buiten. Zo droeg ik tijdens de zomerse dagen vorige week deze Sorbetto Rosso van Escada. Hét zomergeurtje 2018 als je het mij vraagt!


Wanneer ik deze voor het eerst probeerde, werd ik helemaal ondergedompeld in een zomerse sfeer alsof ik op een strand zat met een cocktail naast mij. Deze nieuwe limited edition is een synoniem aan de zomer: exotisch, sensueel en verslavend. Escada is uniek in die zin dat het merk de eerste was dat parfums uitbracht die, net als een zomertrend, maar één seizoen verkrijgbaar zijn.

Deze Sorbetto Rosso roept de sfeer op van de Amalfikust en het bijbehorende la Dolce Vita-gevoel. De parfum is een bom van fruitgeuren zoals mandarijn, peer en rode appel, maar voor mij springt vooral de geur van watermeloen er zeker en vast van tussen uit. Daarnaast zit er ook tiarabloem, musk en ambrox in voor meer sensualiteit, helderheid en comfort. Kortom, deze parfum doet je meteen wegdromen naar je volgende zomerbestemming!


Sorbetto Rosso is deze zomer verkrijgbaar bij de geautoriseerde Escada Fragrances parfumerieën en warenhuizen.

Wat is jouw ultieme zomerparfum?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap