Instant bruine benen dankzij Curasano


Als je mij persoonlijk kent of mij al langer volgt, weet je wel dat er bij mij al heel wat zelfbruiners de revue zijn gepasseerd. Wat ik nooit zal vergeten, is dat Curasano alleszins de eerste zelfbruiner was die mij overtuigde dat zelfbruiners niet altijd strepen of vlekken achterlaten. Sindsdien staat er dan ook standaard een flacon in mijn badkamerkast om mijn lichaam een bruin tintje te geven wanneer ik daar zin in heb.


De voorbije jaren was de Curasano Instant zelfbruiner mijn lifesaver in nood, maar daar heb ik nu de nieuwe Curasano Foundation Spray aan toegevoegd. Dit is een iets kleinere flacon dan de gewone Instant Zelfbruiner waardoor die ook een kleinere inhoud heeft van 125 ml ipv 200 ml bij de normale flacon. De Foundation Spray bestaat in 2 kleuren 'Natural Nude' en in 'Golden Beach' die allebei een andere finish geven zoals je zelf wilt. Op de foto hierboven sprayde ik het linkse been in met de Golden Beach kleur waardoor je duidelijk het verschil kan zien met het rechtse been. Zoals de naam het al zegt, werkt de Foundation Spray meer als een soort foundation voor je huid.


Terwijl de originele Instant Zelfbruiner spray bij mij vaak nog enkele uurtjes nodig heeft om echt volledig te ontwikkelen, heb je dankzij de Foundation Sprays meteen een gebruinde huid die zorgt voor een natuurlijke egale teint. Deze kan je zowel op je lichaam als gelaat gebruiken en zorgt voor een langdurige dekking van spataderen, pigmentvlekken en oneffenheden op je huid. Spray het product rechtstreeks op de huid en wrijf het in ronde bewegingen goed uit met een Curasano Sentz handschoen of de Curasano Kabukiz Brush. De Curasano Kabukiz is ook super handig voor kleine correcties of contouring en om alles verder te egaliseren. Super gemakkelijk & geen vlekken of strepen te zien! 
Foundation Spray - 34,95 euro
Kabukiz Brush - 29,95 euro


Ook de nieuwe Curasano Foundation Spray heeft intussen bij mij ook een plaatsje gekregen in mijn badkamerkast naast de Instant Zelfbruiner. Allebei met een andere werking, maar ze zorgen allebei wel voor een mooi bruin tintje. Ik ben fan, jij ook?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap