Zomerse productjes van Nivea


Nivea is voor mij het beauty merk dat altijd super snel mee is met de nieuwe trends in beauty land en dus vaak met nieuwe productjes op de markt komt. Veel vaker dan bij andere merken wordt hun verzorgingslijn vernieuwd of uitgebreid. Dit keer mocht ik kennis maken met enkele nieuwe zomerse items. Hoe leuk en kleurrijk zien ze al uit om te beginnen?


Iedereen kent wel de legendarische body crème van Nivea. Deze kwam 20 jaar geleden (!) reeds op de markt en werd sindsdien alleen maar bekender. Deze zomer geeft Nivea een twist aan hun bekende crème: een vernieuwend concept met verschillende crèmes die je à volonté kan mixen. Eerst vond ik het een beetje een gek idee aangezien ik dacht dat het een chaos aan geuren zou worden, maar eigenlijk is het best een leuk idee! De drie nieuwe geparfumeerde en intens hydraterende crèmes kan je met elkaar mixen of met de originele Nivea Soft Original. Je kan kiezen uit de roze Berry Charming van rode vruchten, de Chilled Oasis met frisse plantaardige toetsen of de Happy Exotic voor een zoete, tropische geur. De crèmes kan je zowel op je gezicht als lichaam aanbrengen en trekt super snel in dus geen plakkerig gedoe. Top!
3,49 euro per crème


Terwijl je je lichaam insmeert met de crèmes, kan je ook een supersnel maskertje opdoen met hun 1 Minute Urban Detox Mask. Het groene maskertje had bij mij al een ereplaats gekregen toen die uitkwam midden 2017, dus was ik ook wel benieuwd naar de nieuwe blauwe varianten. De 2 maskertjes ontgiften en verwennen je huid in slechts 1 minuut, wat zeker geroepen komt in mijn drukke leven! Deze maskertjes zijn dan ook gemaakt voor de jonge stadsvrouw die leeft aan 200 per uur, maar die een gezonde en frisse huid belangrijk vindt. Voelt je huid droog aan en wil je het eens een goede boost geven? Breng dan het hydraterend masker aan op een gereinigd gezicht en laat het 1 minuut inwerken. Heb je meer nood aan een diepgaande reiniging? Dan kies je beter voor het maskertje dat je poriën verfijnt. Het vermindert onzuiverheden en verfijnt de huidtextuur en poriën. Allebei geven ze je huid een snelle detoxboost! 
6,99 euro per masker


And last but not least... denkt Nivea ook aan de bescherming van je huid tijdens de zomerse dagen. Nivea was geschokt nadat ze vernomen dat "58% van de personen die graag van de zon genieten, geen zonnebeschermingsproduct gebruiken op hun gezicht". Om eerlijk te zijn, hoor ik ook bij deze groep. Mijn lichaam krijgt de nodige dosis zonnebescherming, maar mij gezicht wordt té vaak overgeslagen. Daarom schenkt Nivea deze keer extra aandacht aan de bescherming van je gezicht dankzij hun Nivea Sun gezichtsgamma. 

Tijdens een ochtendloopje, een namiddag barbecueën, het shoppen of een city trip... Wat je ook aan het doen bent, bij mooi weer wordt je gezicht voortdurend blootgesteld aan zonlicht. Deze zonnecrèmes voor het gezicht zijn een handig meeneemformaat om ze overal mee naartoe te nemen. De matterende zonnebescherming met SPF 30 factor werd speciaal ontwikkeld voor de huid die snel gaat glimmen en de anti-age zonnebescherming met SPF 50 factor gaat huidveroudering en pigmentvlekken tegen. Om het zomerse gevoel ook te behouden onder de douche, gebruik je de Nivea Love Sunshine douchegel die je huid tegelijk verzorgt dankzij de Aloë Vera.
SPF 30 - 13,49 euro
SPF 50 - 11,49 euro
douchegel - 2,99 euro


Ik ben alvast verkocht aan deze zomerse productjes van Nivea. Jij ook?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap