Helemaal klaar voor de zomer!


Komende zaterdag is het ein-de-lijk zover... Mijn zomervakantie kan beginnen! Ook al hebben we maar een tweetal weekjes vakantie, toch gaan we er dubbel en dik van genieten na een heel jaar werken. Deze keer hebben we onszelf getrakteerd op een warme 10-daagse in het Spaanse Andalousië. Daar zullen we steden ontdekken zoals Sevilla, Gibraltar, Tarifa, Malaga en Marbella. Really can't wait! Hoe ouder ik word, hoe meer ik wel besef hoe schadelijk de zon is voor je huid. Zeker mijn huid is enorm gevoelig en snel geïrriteerd bij teveel zonlicht. Een goede huidbescherming is dus écht een must voor mij. 

Door mijn gevoelige huid heb ik doorheen de jaren al heel wat zonneproducten uitgeprobeerd, maar dit jaar testte ik eens een ander merk uit via Newpharma. Zij hebben een enorm gamma aan zonneproducten van allerlei soorten merken. Genoeg keuze dus! Ik probeerde de zonneproducten van Esthederm om mijn huid voor te bereiden, te beschermen en te verzorgen. Zij hebben een uitgebreid gamma om je huid op en top te beschermen, dus die krijgen alvast een plaatsje in mijn reiskoffer!


Voor mij is het heel belangrijk om zo snel mogelijk voor de reis al te beginnen smeren met een voorbereidende crème. Na de winter is mijn huid zo gevoelig dat die bij de eerste zonnestralen na enkele minuten knalrood ziet. Daarom gebruikte ik de voorbije week elke dag de Esthederm Bronz Impulse. Deze bereidt je huid voor doordat het de natuurlijke verdediging van de huid tegen de zon versterkt. Daarnaast stimuleert het ook het bruiningsproces en verlengt het je bruine teint. Deze spray kan je dus zowel gebruiken tijdens de voorbereiding (gedurende twee weken voor het zonnen, elke ochtend en avond), tijdens het zonnen (20 minuten voor het zonnen in combinatie met een zonnecrème) als na het zonnen om je bruin tintje langer te behouden door je elke ochtend en avond in te smeren.


Om mijn gezicht optimaal te beschermen gebruik ik de Esthederm Photo Regul die het risico op hyperpigmentatie minimaliseert en bijdraagt tot een gelijkmatige bruining. Het is een volledig veilig product om de huid te verhelderen en biedt tegelijk ook de nodige bescherming tegen de schadelijke straling van de zon. Het voorkomt bruine vlekken, beschermt het DNA en voorkomt celschade. Om voldoende beschermd te zijn, breng je dit 20 minuten voor het zonnen aan op je gezicht, décolleté en op plaatsen met hyperpigmentatie. Dit herhaal je wel best elke 2 uur en ook na het zwemmen.


In Spanje zal ik vast en zeker de Esthederm Bronz Repair goed kunnen gebruiken. Deze dagverzorging beschermt de huid tegen een sterke zon, gaat rimpels tegen en verstevigt. Daarnaast optimaliseert het de natuurlijke bruining en houdt het de huid intact en jeugdig in de zon. Deze zonnecrème gaat zeker mee in mijn reiskoffer om mijn bruin kleurtje wat te stimuleren en langer te houden. Deze breng je 20 minuten voor het zonnen aan op het gezicht, de hals en décolleté. Net als bij de Photo Regul breng je dit elke 2 uur en na het zwemmen opnieuw aan. 


Om de rest van je lichaam te beschermen is de Esthederm Adaptasun perfect. Dit is een zachte bodylotion die je huid beschermt en hydrateert op dezelfde moment. Het optimaliseert de natuurlijke, langdurige bruining en behoudt de kwaliteit en jeugdigheid van je huid. Breng dit 20 minuten voor het zonnen royaal aan op je huid en doe dit opnieuw om de 2 uur en na het zwemmen. 


Heeft je huid toch niet het bruine tintje dat je wou? Ook dan kan je een geschikt product vinden in het gamma van Esthederm. De Reflets de Soleil is een zelfbruiner voor zowel het lichaam als het gezicht. Dit is perfect als je een lichte huid hebt die moeilijk bruint of als je liever niet te lang blootgesteld wordt aan de zon. Als je al een getinte huid hebt, zorgt deze gel ervoor dat je tintje versterkt wordt. Naast het bruinen zorgt het er ook voor dat je huid gehydrateerd blijft en zorgt het voor een intense, langdurige egaal bruine huid doorheen het hele jaar. Perfect voor na mijn vakantie! 

Dankzij deze producten kan ik alleszins gerust zijn dat mijn huid goed beschermd is als ik 10 dagen in de Spaanse zon lig. Wil je deze producten ook graag eens proberen? Via NewPharma kan je heel hun gamma bekijken, kan je raad vinden over welke zonnecrème geschikt is voor jou en je hebt hun producten vliegensvlug in huis!

Fijne vakantie iedereen & see you soon!

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap