Zomer 2018

Zoals elk jaar neem ik tijdens de zomer een kleine 'zomerstop' van het bloggen. Aangezien de zomerse dagen in BelgiĆ« heel schaars zijn, probeer ik daar telkens zo veel mogelijk van te genieten. Mijn vitamine D moet ik 1x per jaar wel eens een boost gunnen als voorbereiding voor de winter om mij te beschermen tegen de winterblues waar ik wel eens last van kan hebben. Tijdens de zomer kan je mij steeds blijven volgen op instagram om te weten waar ik overal uithang. Toch wou ik ook hier op de blog nog een klein hallo-ik-leef-nog-berichtje schrijven. 



Hoe rustig het deze zomer was in bloggerland, zo druk was het op carriĆØregebied. Deze zomer veranderde ik namelijk van job wat heel wat werk en gestress met zich meebracht. Tot nu toe is het allemaal heel spannend en ben ik klaar voor een nieuw hoofdstuk in mijn werkleven. Daarnaast heb ik een heerlijke vakantie in AndalusiĆ« achter de rug en ook enkele leuke weekendjes aan de Belgische kust met de nodige ijsjes :-).

Vanaf september blaas ik opnieuw leven in Love & Laughter waar ik zelf wel naar uit kijk. Heerlijk met een dekentje en een tasje thee jullie alles vertellen over mijn favoriete producten. Keep you posted!

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap