Huidbescherming & bruine teint dankzij Lancaster


Is de zomer nu al voorbij? Voor sommigen lijkt het misschien alsof de zomer lang heeft geduurd door het uitzonderlijk mooie weer, maar voor mij is die echt voorbij gevlogen. Door de drukke werkdagen leek de zomer voor mij echt in 1-2-3 voorbij! Gelukkig kunnen we deze dagen toch nog een beetje nagenieten van de (voorlopig) laatste dagen zomer. Lancaster kwam mij gelukkig een handje helpen om toch niet als de allerbleekste op straat te verschijnen, oeff! Ook de dagen dat ik even een zonnestraaltje kon meepikken, stond Lancaster klaar om mijn huid te beschermen.


Mijn beste vriend van afgelopen zomer: de Lancaster Sun Kissed Glow BB Body Cream. Een hele boterham om eigenlijk gewoon te zeggen dat het van je bleke huid binnen enkele seconden een getinte huid maakt. Geen urenlange zonnen (en verbranden in mijn geval!) meer nodig. Daarvoor had ik trouwens ook de tijd niet deze zomer, dus deze bruiner kwam als geroepen. Deze bronzer smeert heel makkelijk uit en door de hoge pigmentatie heb je maar een heel kleine hoeveelheid nodig om je huid te laten shinen. Vooral mijn benen blijven eigenlijk altijd heel wit, dus zij kunnen altijd wel een zetje gebruiken. Deze bronzer blijft ook de komende maanden nog dicht in mijn buurt want ook in de winter is deze perfecht om je huid een natuurlijke getinte glow te geven!


Deze Lancaster Sun Sensitive kreeg begin juli tijdens mijn rondreis in Andalusië al een plaatsje in mijn koffer. Door zijn heerlijke geur en zachte, romige textuur is dit toch wel één van mijn favoriete zonnecrèmes ooit geprobeerd. Deze ging er dan ook heel snel door, aangezien ook mijn vriend snel ontdekte dat deze je door de ultrazachte textuur een luxe gevoel geeft als je je ermee hebt ingesmeerd. Top productje!


Wat was jouw favoriete zonnecrème van zomer 2018?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap