Warmtekledij met Damart

De hoogzomer moeten we helaas stilaan vaarwel zeggen en ruimte maken voor de gezellige avondjes met warme dekentjes en kaarsjes, yaay! Vanaf nu kan je er best rekening mee houden dat het overdag nog redelijk warm is, maar naar de avond toe toch frisjes kan worden. De oplossing? De Thermolactyl collectie van Damart. Modieus én tegelijk warm!


Thermische kleding, saai? Think again. Ik heb dit nooit echt nodig gehad, aangezien ik toch geen wintersporten of iets dergelijks doe, en eerlijk gezegd was ik daar wel blij om. Want zeg nu zelf, thermische kledij is dan misschien wel lekker warm, maar echt mooi is het niet. Of dat dacht ik tot nu toe. Toen ik voor het eerst hoorde van de nieuwe Thermolactyl lijn van Damart was ik heel erg benieuwd. Een nieuw soort kleding waar ik niet in thuis ben, maar dat ik al te graag eens zou willen testen.


Nog nooit ging ik eerder bij een Damart winkel binnen, maar voor deze Thermolactyl ging ik graag eens een kijkje nemen. Daar ontdekte ik dat ze verschillende soorten truitjes hebben, van topjes met een kanten of satijnen boordje tot T-shirts met lange mouwen, telkens in 5 kleuren verkrijgbaar. De stof houdt de huid lekker warm én gehydrateerd. Hoe vraag je je af? Niet door toevoeging van allerlei producten, maar net door het weglaten van stoffen die de huid kunnen uitdrogen of irriteren. De kledingstukken zijn perfect om te dragen bij temperaturen tussen 5 en 15°C want ze zorgen ervoor dat je het nooit te koud of te warm hebt. Combineer deze bij koudere temperaturen met een warme wollen vest and you're set to go!

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap