Mijn reinigingsroutine met Garnier


Naast mijn nachtverzorging van Mylène wil ik mijn huid natuurlijk ook goed reinigen en hydrateren. Garnier is voor mij altijd al een betrouwbaar merk geweest. Is mijn reinigingsgel op? Dan zal ik in de winkel altijd eerst naar het Garnier assortiment kijken welke producten ze in de aanbieding hebben. Daarom was ik ook super enthousiast als ik hun nieuwe Garnier BIO lijn mocht uitproberen. Zoals de naam van de nieuwe lijn al duidelijk maakt, zijn alle ingrediënten in deze producten van natuurlijke oorsprong, zijn de ingrediënten vegan en zijn alle verpakkingen ook nog eens recycleerbaar. Good job, Garnier!


Een goede reinigingsgel is een must in mijn avondroutine. Na een hele dag make-up dragen kan mijn huid namelijk wel een diepe reiniging gebruiken. Intussen gebruik ik de Garnier BIO Detox Reinigingsgel al een tijdje en ben ik heel tevreden over het resultaat. Het zorgt voor een diepe, maar zachte reiniging van mijn huid en verwijdert alle vuilrestanten die ik met mijn make-up remover niet weg kreeg. Door de zachte ingrediĂ«nten kan deze reinigingsgel zowel 's morgens als 's avonds gebruikt worden zonder je huid te irriteren. Het hoofdingrediĂ«nt, citroengras uit Sri Lanka, beschrijft perfect de geur van de gel. 

Na de reinigingsgel wrijf ik mijn gezicht in met de Garnier BIO Perfectionerende Toner met biologische en essentiĂ«le tijmolie. Deze toner geeft mijn huid een boost van intense frisheid. Het zorgt voor minder zichtbare poriĂ«n en minder onzuiverheden. Ook dit product ruikt 100% naar zijn hoofdingrediĂ«nt, namelijk biologische tijm uit la douce France. 


Als ik mijn huid extra glowy wil maken, gebruik ik de Garnier BIO Egaliserende Gezichtsolie voor een natuurlijke glans. Na de reinigingsgel en de toner kan mijn huid namelijk wat droger aanvoelen. Dankzij deze olie wordt mijn huid terug gevoed. Vaak geeft een gezichtsolie mijn huid een vette uitstraling, maar dat doet deze gezichtsolie zeker niet. Ook het snel intrekken in de huid is voor mijn pluspunt. Met 1 druppeltje heb ik voldoende om mijn gezicht een dun laagje te geven. Ben je helemaal fan van de geur van lavendel? Dan is deze gezichtsolie echt iets voor jou.


Bij de gezichtsolie hoort ook deze Garnier BIO Anti-Age Dagcrème. Meng deze dagcrème met een paar druppels van de gezichtsolie voor een zachte, jonge huid en om het een boost te geven. Het is een iets dikkere, maar zijdezachte crème die je op een gereinigd gezicht aanbrengt met cirkelvormige bewegingen. Net als de andere producten van de BIO-lijn maakt deze dagcrème door zijn natuurlijke geur meteen duidelijk dat het enkel samengesteld is met biologische producten die goed zijn voor je huid.


Als laatste product van de BIO-lijn is ook de Garnier BIO Herstellende Balsem voor gezicht, lichaam en handen een favorietje. Deze balsem bestaat uit biologische arganolie die bekend staat om zijn herstellende eigenschappen. De biologische karitĂ©boter en vitamine E zorgen voor een verzacht, gevoed en comfortabel aanvoelende huid. 

Tijd om je verzorgingsroutine te updaten en gebruik je graag natuurlijke producten? Probeer dan zeker eens deze Garnier BIO-lijn die nu in de winkels ligt (alle prijzen tussen 8 en 15 euro). 

Liefs, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap