Nieuwe make-up musthaves van Mylène


Mylène is voor mij al jarenlang hét lifestyle merk dat altijd mee is met de trends en altijd heeft wat ik zoek als het gaat om beauty, lifestyle en interieur spulletjes. Bij Mylène zal je zelden schreeuwerige kleurencombinaties, maar wel zachte aardetinten terugvinden die zorgen voor een luxueuze uitstraling. Het merk lanceerde voor het eerst in 1965 de Mylène-olie en heeft hun assortiment sindsdien enorm uitgebreid. Ik probeerde reeds de geurstokjes en de handzeep van hun home collectie, de starter crème om mijn huid voor te bereiden op de zon en intussen ook de nachtcrème en oogcrème. Nu is het de beurt aan enkele producten van hun make-up lijn!


Wauw. Gewoon wauw. Dat was mijn allereerste reactie bij deze oogschaduws. Hoe mooi zijn deze kleuren? Deze 3 oogschaduws in Rosé, Champagne en African Delight passen perfect in mijn dagelijkse routine en zijn super makkelijk aan te brengen. Geen penseel, niet blenden,... Perfect om op een drukke ochtend toch snel nog een kleurtje aan te brengen. Hoewel ik me waarschijnlijk niet vaak zal opmaken in Bali, krijgen deze toch een plaatsje in mijn reiskoffer. Gewoon aanbrengen en klaar, top!


De eyeliner in de kleur Ebony is iets waar ik al langer naar op zoek was. Al 10 jaar gebruik ik enkel zwarte eyeliner, maar dat zorgt vaak voor strenge en donkere ooglooks. Om mijn ooglooks toch iets zachter te maken, wou ik al langer een bruine eyeliner uitproberen. Dit soort eyeliner is perfect om zowel te gebruiken op je onderste wimperrand als om een dunne wing te maken. Deze eyeliner kan je in 8 verschillende kleuren kopen. 


Om eerlijk te zijn, ben ik echt verrast door de pigmentatie van de oogschaduws. Vaak geven deze crayons heel weinig kleur af en vegen ze heel makkelijk uit. Mylène vond daar duidelijk een oplossing voor en stelde ingrediënten samen die zorgen voor een crèmige textuur (dus makkelijk uit te smeren), een goede pigmentatie en die ook nog eens goed blijven zitten op je huid. De shimmery finish kon ik helaas niet goed vastleggen op beeld, maar in het echt zijn de kleuren gewoon prach-tig. Ook de eyeliner in de kleur Ebony heeft een zachte textuur met een goed pigmentatie en een glitterend effect. Net als de oogschaduws heeft de eyeliner longlasting eigenschappen. Zeer welkom voor vrouwen zoals mij die zich reeds om 6 uur in de ochtend klaarmaken voor het werk en pas rond 18u00 's avonds terug thuis zijn.


Tot op de dag vandaag ben ik nog steeds op zoek naar een goede en betaalbare mascara. Aangezien ik gezegend ben met korte, rechte wimpers is het elke dag een uitdaging om mijn wimpers een beetje te verlengen en te krullen. Ik kies dan ook meestal voor mascara's met een dun, recht borsteltje om tot aan de wimperrand te kunnen komen, net zoals bij deze Mascara Intense Black. Deze mascara doet wat ze belooft en zorgt voor een intense zwarte blik met extra volume. 


Naast make-up producten heeft Mylène ook enkele make-up tools in hun assortiment zoals deze potloodslijper en oogschaduwpenseel waarmee je je ogen extra in de kijker kan zetten en alle kleuren mooi in elkaar kan laten overvloeien voor een prachtig resultaat. Ik ben fan!

Liefs, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap