Bourjois intuitive liner

I'm getting back into my routine of blogging and I'm very happy with it! Today I will be reviewing an eyeliner I got a few months ago but didn't try it out until a month ago. It's the Intuitive Liner of Bourjois. I got this product in the color black.

Ik geraak stilaan terug in de routine van het bloggen en ik ben er heel blij mee! Vandaag ga ik een eyeliner reviewen die ik enkele maanden geleden kreeg maar die ik pas een maand geleden echt uittestte. Het is de Intuitive Liner of Bourjois. Ik kreeg dit product in de zwarte variant. 
.

To be honest, I didn't knew why this has such a weird applicator and I still don't know why they made it like this. Maybe it's me, but I don't get the point of making an applicator with 3 bristles. This made it a little hard at first to use this product. I didn't find it easier to make a winged liner with the 3 bristles. 

Om eerlijk te zijn, wist ik niet waarom het zo'n rare applicator heeft en ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom ze het zo hebben gemaakt. Misschien ligt het aan mij, maar ik zie het nut niet echt in van een applicator met 3 borsteltjes. Dit maakte het in het begin moeilijker om dit product te gebruiken en de 3 borsteltjes maakten het ook niet makkelijker om een winged liner te maken...
.

As you can see in the picture below, this eyeliner doesn't create a perfect line. I tested this product out on vacation and I find this product a bit clumsy to work with. I know it's not a waterproof eyeliner, but this eyeliner faded really fast on me. I love eyeliners that give you a pitch-black line, but this eyeliner definitely doesn't do that. This eyeliner gives you more like a dark grayish line. (don't mind the eyeshadow swatch on the left)

Zoals je kan zien in de onderste foto, creëert deze eyeliner geen perfecte lijn. Ik testte dit product uit op vakantie en ik vond dit product een beetje onhandig om te gebruiken. Ik weet dat het geen waterproof eyeliner is, maar deze eyeliner vervaagde wel héél snel bij mij. Ik hou ook van eyeliners die een pikzwarte lijn achterlaten, en dat doet deze eyeliner absoluut niet. Deze eyeliner laat meer een donker grijze lijn achter (let niet op de linkse swatch van een oogschaduw).
.

As you already can tell, I'm not convinced by this product. I love other products of Bourjois, but I wouldn't repurchase this eyeliner. Maybe it's one of your favorites, but this was just my opinion about this product. This product retails for 11 euro in Belgium.

Zoals je al kan afleiden, ben ik niet overtuigd door dit product. Ik hou nochtans van andere Bourjois-producten, maar ik zou deze eyeliner zeker niet meer opnieuw kopen. Misschien is het één van jouw favorieten, maar dit is mijn mening hierover. Dit product wordt verkocht voor ongeveer 11 euro in België.
.
Have you ever used this eyeliner?
.
If you want to stay up to date with me, 
don't hesitate to follow me on Bloglovin or Instagram!
.
Don't forget to smile and love today!
Love, Annelies


CONVERSATION

25 reacties:

  1. Oei, nee dat lijkt me idd helemaal niet handig

    ReplyDelete
  2. Ik snap ook niet echt de bedoeling van die drie borsteltjes... Jammer dat het product wat lijkt tegen te vallen.

    Sarah x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vind het ook wel jammer, had anders wel een uniek product geweest moesten de 3 borsteltjes nuttig zijn!

      Delete
  3. Inderdaad, een vreemde applicator, ik ga zeker akkoord met jou mening!

    X Sara

    ReplyDelete
  4. Wat raar met die apilicator, zou ik nooit kopen denk ik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee ik zou hem ook nooit kopen als ik deze zou zien liggen. Heb dit product gekregen! Liefs

      Delete
  5. Anonymous7/28/2014

    Leuke review zeg, fijn dat je terug bent :-)

    ReplyDelete
  6. Jammer dat hij tegenvalt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad erg jammer. Bedankt voor je reactie!

      Delete
  7. Hahaha apparently 3-prong liners are trendy right now! I think it was first a Japanese or Korean invention, and now Western companies have followed suit. I can see your issue with this though. It really doesn't seem that black. Especially for a liquid liner, it's a real pity!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's such a pity indeed! Thanks for commenting Sunny!

      Delete
  8. Aw, jammer zeg, normaal doet Bourjois het inderdaad wel prima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad, ben anders wel tevreden over hun producten!

      Delete
  9. Wat een raar product, jammer dat hij ook z'n werk niet goed doet. Ik hou meer van een eyeliner met een echte punt en die echt extreem zwart is. Dit product zal mijn favoriet ook nooit worden/zijn. x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja echt jammer, voor mij zal het ook nooit mijn favoriet zijn!

      Delete
  10. Zonde zeg! Hij is ook niet zo heel zwart he? Normaal vind ik die stift eyeliners wel fijn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hij is inderdaad niet heel zwart, iets wat ik altijd wel zoek in een eyeliner!

      Delete
  11. Hmm, die snap ik niet helemaal!

    ReplyDelete
  12. Wat een vreemde applicator, erg vervelend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad erg vervelend, vind ik persoonlijk niet makkelijker om met te werken!

      Delete
  13. Anonymous5/19/2017

    Is het mogelijk om jouw (jullie) eyeliner(s) over te nemen? Ik zoek deze 02 intuitive zwart overal, ben er zo tevreden over geweest, en zo gelukkig mee geweest, maar kan hem NERGENS meer vinden.
    ina.beuten@gmail.com

    ReplyDelete

Double tap