Jae accessories review


I've been taking some time off before University starts again on Monday. If you follow me on Instagram, you already saw some pictures of my vacation last week. Anyway, during my vacation I've still been working on my blog and I've did some reviewing. I got a package from Jae accessories and I got the chance to try these lovely earrings out. Want to know what I think of them? Keep on reading then!

Ik heb een tijdje ontspanning genomen voor mezelf vooraleer de lessen aan de universiteit terug beginnen maandag. Als je mij volgt op Instagram, heb je al enkele foto's gezien van mijn vakantie vorige week. Anyway, tijdens mijn vakantie ben ik nog steeds bezig geweest met mijn blog en heb ik enkele dingetjes gereviewed. Ik kreeg een pakketje van Jae accessoires en ik kreeg de kans om deze mooie oorbellen uit te testen. Ben je benieuwd wat ik ervan vind? Blijf dan zeker lezen!
.

I can keep it short: I LOVE THEM! I've chosen these golden leaf earrings because I love wearing gold jewelry lately and because these earrings looked very chic on the website. And to be honest, from the moment I got them, I started wearing them for days. They are quite big and normally big earrings tend to be heavy, but these ones aren't heavy at all. This is a big advantage in my opinion, because I can't wear heavy earrings for a long time.

Ik kan het eigenlijk vrij kort houden: I LOVE THEM! Ik koos deze gouden leaf earrings omdat ik de laatste tijd eerder grijp naar goude juwelen en omdat ze erg chique leken op de website. En om eerlijk te zijn, heb ik ze dagenlang gedragen van de moment dat ik ze kreeg. Ze zijn vrij groot en normaal gezien zijn grote oorbellen vrij zwaar, maar deze zijn net heel licht. Voor mij is dat een groot voordeel, aangezien ik zware oorbellen niet lang kan verdragen.
.

I can really recommend you checking out their website where you can buy very stylish and pretty jewelry at a low price. Jae, who runs this online webshop, is very friendly and she will answer your questions as soon as she can. Also the delivery is very fast: you will get your package the day after Jae sent you the jewelry you ordered. If you are interested in buying these golden leaf earrings, you can find them here. They are for sale at 5,95 euro!

Ik kan je zeker aanraden deze website eens bezoeken. Je kan er enorm leuke, stylish en mooie juwelen vinden aan een lage prijs. Jae, de eigenares van deze online webshop, is heel vriendelijk en ze zal je vragen altijd beantwoorden zo snel als ze kan. Ook de levering is enorm snel: je krijgt je pakketje al aan de dag nadat Jae de bestelde juwelen heeft verstuurd. Als je ook deze golden leaf earrings zou willen kopen, kan je ze hier vinden. Ze zijn te koop voor slechts 5,95 euro!
.
.
Have you ever heard about this online webshop?
.
If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin or Instagram!
.
Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

32 reacties:

  1. Anonymous9/20/2014

    Mooie oorbellen, wauw! Meestal heb ik het niet zo voor lange oorbellen, maar deze zijn leuk! Ook goed dat de eigenaresse vriendelijk is!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Zeker de moeite om hun site eens te bezoeken!

      Delete
  2. Toffe oorbellen!

    ReplyDelete
  3. Mooie oorbellen, ze staan je goed!

    ReplyDelete
  4. Anonymous9/21/2014

    Wauw wat een prachtige oorbellen zeg! Ik ga zeker eens een kijkje nemen op de site :)

    ReplyDelete
  5. Super mooie oorbellen! xx

    ReplyDelete
  6. erg mooie oorbellen ♥

    ReplyDelete
  7. Wauw prachtige oorbellen, ze staan je echt geweldig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel voor het complimentje!

      Delete
  8. Heel mooi! Zou ik zelf ook dragen :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik kon ze de voorbije week ook niet weerstaan en heb ze bijna elke dag gedragen :-)

      Delete
  9. Oh wauw! Zo mooie oorbellen! :D En past ook op ongelooflijk veel!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad, past bij veel outfits!

      Delete
  10. I never heard about this brand!! This earrings are so beautiful!!!!!!!!!!!

    Kisses!!!!!

    Tiff

    http://mabulledepensees.blogspot.fr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. It isn't really a popular brand in Belgium, but it is just a webshop where you can buy cute jewelry :-)

      Delete
  11. Wow, wat een beauties! Ik had er nog nooit eerder van gehoord maar het heeft nu wel mijn interesse gewekt! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker eens hun site bezoeken dan! :-)

      Delete
  12. Oh hele mooie oorbellen! Dat staat echt chique bij een zwart kleed vind ik :)

    X Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oja, zou daar heel mooi bij staan!

      Delete
  13. Mooie oorbellen, staan je goed <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  14. De oorbellen zien er heel mooi uit x

    ReplyDelete
  15. Echt prachtige oorbellen :)

    ReplyDelete
  16. Ja, de prijs is heel laag voor de kwaliteit dat je krijgt!

    ReplyDelete

Double tap