First giveaway ever!


Inderdaad, je hebt de titel goed gelezen... Vandaag organiseer ik m'n allereerste winactie - woehoe! Heb jij ook nog een nieuwe jeans of enkele nieuwe blazers nodig voor tijdens het nieuwe jaar? Lees dan zeker verder om te weten wat voor goed nieuws ik heb voor jou!


(This giveaway will online be for my Belgian and Dutch readers because they only ship to these two countries. The next giveaway will be international!)
English
In samenwerking met Sans-Online mag ik namelijk 25 euro shoptegoed weggeven aan 1 van mijn lezeressen van Love & Laughter. Super leuk, toch?! Op hun website vindt je verschillende merken zoals Vila, Only, Vero Moda,... Bekijk hun website eens en dan vindt je er zeker en vast wel iets naar je zin!

Wat moet je precies doen om deel te nemen aan deze winactie? Het enige dat je moet doen is een reactie achterlaten onder dit artikel waarin je vertelt wat je graag nog zou willen kopen voor het nieuwe jaar. Dit kan gaan van een trendy jas tot leuke schoenen. Je kan altijd wat inspiratie opdoen door even rond te kijken op de site van Sans-Online. Vergeet ook zeker geen geldig e-mailadres achter te laten zodat ik je kan contacteren wanneer je de winactie gewonnen hebt. Je kan deelnemen t.e.m. 13 januari en dan maak ik 14 januari de winnares bekend! Veel succes!

Vertel je het verder aan je vriendinnen zodat ook zij hun kans kunnen wagen? 

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

10 reacties:

  1. Waaaauw, wat leuk! Altijd spannend die eerste give-away! :)
    Ok wat wil ik kopen. Euhm, da's een moeilijke, want ik wil best veel kopen haha ;) Ik denk dat ik eens moet gaan investeren in een lederen vestje, want dat heb ik dus niet meer. Ja dat wordt het. Okeee, fingers crossed voor mezelf nu.

    Heel veel plezier vanavond! Party party!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows
    (marlies(@)goldenmirrorsandpinkbows.be)

    ReplyDelete
  2. Wat ontzettend leuk en spannend zo'n eerste winactie! Je hebt wel meteen een onwijs leuke actie gekozen! Ik zou een colbert aanschaffen. Heb binnenkort een belangrijke presentatie waar ik super zenuwachtig voor ben en dan kan ik maar beter netjes en professioneel voor de dag komen. Hoef ik me daar in ieder geval geen zorgen meer over te maken! ;) Natuurlijk nog een gelukkig nieuwjaar gewenst! ;) Liefs, acupofmedicine@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Toffe winactie! Ik doe heel graag mee. Ik heb echt nog nood aan een nieuwe winterjas. Dus dat zou ik waarschijnlijk kopen met 't tegoed :-)

    ReplyDelete
  4. Ik zou super graag nog een lekkere trui willen om de laatste drie koude maanden door te komen! Verder kende ik de webshop nog niet, maar ze hebben leuke dingen! <3

    X Sarah van Moda Vitae
    http://www.modavitae.nl
    modavitae@outlook.com

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke winactie Annelies! Ik doe heel graag mee natuurlijk!
    Wat ik graag zou willen voor het nieuwe jaar? Veel te veel :D Wat ik echt nodig heb is zeker nog een nieuwe winterjas, want die van mij zijn aardig versleten. Een nieuwe blazer kan er ook zeker bij aangezien ik die veel draag op mijn werk.

    Ik wens je een heel fijn 2015 met veel liefde, vriendschap en een goede gezondheid!

    X Sara

    ReplyDelete
  6. Ik zie een super leuk (nep) wit bont gilletje op de website van Sans! Maar ze hebben nog zoveel meer mooie artikelen <3 Ik denk dat ik dit gilletje heel mooi kan combineren met leuke t-shirts en sowieso om mezelf op te warmen deze winter, haha. Super leuk dat dit je eerste give away is! Ik wens je nog heel veel succes met deze winactie! En een gelukkig nieuwjaar natuurlijk :) Mijn e-mailadres is maaike.sanders@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Leuke eerste winactie, Sans-online is echt een super toffe webshop. Ik begin morgen met mijn stage en ik heb eigenlijk nog een paar nette bloezen nodig. Als ik win ga ik er daar een paar van inslaan.
    Mijn e-mail is: sandra_jonker8@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Hey, leuke actie. En ik heb nog wel wat dingen op mijn wensenlijst staan: zwarte leren skinny broek of legging; wit colbert; donkerblauwe winterjas; jas met slangenprint; blauwe leren kokerrok; nette witte blouse.
    sepia [at] home . nl

    ReplyDelete
  9. Superspannend, zo die eerste winactie! Die komt er bij mij ook nog aan dit jaar hihi ;-).
    Olalala, wat ik graag nog zou kopen is een zwarte skinny! Staat lekker chic en classy vind ik. Ook wil ik graag iets zwart want ik heb eigenlijk bijna geen zwarte kledingstukken!

    Liefs,
    Pauline

    ReplyDelete
  10. Ik doe graag mee! Mijn e-mail is jooolet@live.nl. Ik zou heel graag nog een mooi leren jasje willen kopen. Eentje die je gewoon binnen aan kunt doen, dus die niet te warm is.

    Duimen maar! :)

    ReplyDelete

Double tap