Resolutions 2015

I'm probably the last person in the whole world, but I still want to share my resolutions for 2015 with you. It's always important to set some goals in life, right?

Waarschijnlijk ben ik de laatste persoon in de hele wereld, maar toch wil ook ik nog even mijn voornemens voor 2015 kwijt. Het is altijd belangrijk om doelen in je leven te stellen, toch?


Successful internship
Since I'm in my last year of Communication, I have to prove myself with doing an internship. My study has a wide variety of all kinds of internships - we can work for a magazine, for television or even for the government - so we had a nice variety of internships to choose from. I decided to develop my writing skills and I applied for a job at an editorial office. After we had a conversation and after I passed a test, I can finally say that I will be doing my internship at Flair. Flair is a popular magazine in Belgium and always has great articles, so I'm very happy I can do my summer internship at Flair! 

Succesvolle stage
Aangezien ik in mijn laatste jaar Communicatie zit, moet ik dit jaar mezelf bewijzen aan de hand van een stage. Mijn studierichting heeft een breed gamma aan mogelijke stageplaatsen - we kunnen werken voor een magazine, voor de televisie als zowel voor de overheid - dus het aanbod stageplaatsen was heel groot. Toch besloot ik bij het schrijven te blijven en te solliciteren bij een redactie. Na een gesprek en een proef afgelegd te hebben, kan ik eindelijk zeggen dat ik een zomerstage mag lopen bij Flair. Flair is een populair magazine en heeft altijd leuke artikels, dus ben enorm blij dat ik daar ervaring mag opdoen deze zomer!
Regular blogging schedule
The past year was a year of ups and downs in terms of uploading articles. Even though I'm already blogging for 1,5 years, I still haven't found a regular schedule for writing and uploading blogposts. Regular blogging keeps difficult for me to combine with my university life, because we can have a lot of schoolwork now and then. This month I still have some exams, but as from February I want to upload my blogposts on a regular basis! 

Vast blogschema
Het voorbije jaar waren er ups en downs qua artikels uploaden. Ook al ben ik reeds 1,5 jaar aan het bloggen, toch heb ik nog steeds geen regelmaat gevonden in het schrijven en uploaden van artikels. Regelmatig bloggen blijft voor mij nog steeds moeilijk te combineren met het studeren aan de universiteit, aangezien we sommige periodes opeens enorm veel schoolwerk kunnen krijgen. Deze maand heb ik nog examens af te leggen, maar vanaf februari wil ik echt eens regelmaat brengen in het uploaden van artikels!
Healthier lifestyle
When I was younger I never saw the advantages of eating healthy or playing sports, but now I'm older, I realize more how important those 2 things are. So my last resolution for 2015: more exercising and eating healthier!

Gezondere levensstijl
Vroeger zag ik er niet echt het nut van in om gezond te eten of veel te gaan sporten, maar met het ouder worden besef je toch meer en meer hoe belangrijk die 2 dingen eigenlijk wel niet zijn. Dus voor 2015: meer bewegen en gezonder eten!
Question
What is your biggest resolution for 2015?
Wat is jouw grootste voornemen voor 2015?

If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Facebook, Instagram & Twitter!

Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies

CONVERSATION

18 reacties:

  1. Mooie voornemens! Super gaaf dat je bij de Flair stage gaat lopen zeg, lijkt me heel leuk. Daarnaast ben ik ook bezig met gezonder leven en veel sporten :) Succes! X

    ReplyDelete
  2. Lijkt me haalbaar, ik wens je er alvast veel succes mee. Zo cool, zeg, die stage.

    ReplyDelete
  3. I wish you the best for these resolutions Annelies!!! I hope you doing well!!!!

    Kisses!!

    Tiff

    http://mabulledepensees.blogspot.fr

    ReplyDelete
  4. Oh wow, congrats on the internship! That's major! Blogging regularly is definitely a challenge. I'm ashamed to admit I sometimes put personal relationships in the backseat just to work out a post for the next day! I hope it won't come to that for you LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Sunny, I'm very excited to do my internship at Flair :) Haha, I know what you mean. That means your a die hard blogger!

      Delete
  5. Wat leuk dat je stage mag lopen bij Flair! Ik studeer zelf iets soortgelijks (Communicatie- en Informatiewetenschappen) dus zoiets zou mij ook liggen. Mooie voornemens! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zo'n stage zou inderdaad ook wel bij jou passen dan. Misschien kan je ook eens proberen bij hen? :-)

      Delete
  6. Wat gaaf dat je stage mag lopen bij Flair! Ik wens je heel veel plezier :)

    ReplyDelete
  7. Leuke voornemens! En wauw super dat je een sate bij Flair gaat doen! Dat lijkt me echt heel erg leuk!

    X Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ben echt super blij dat ik daar aangenomen ben voor mijn stage te doen! Dankjewel Sara!

      Delete
  8. Wat fijn dat je bij Flair stage mag lopen! Super leuk :D. Ik deel je laatste voornemen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Was ook super blij toen ik het wist :D Hopelijk lukt het ons dit jaar wat gezonder te leven! Dankjewel Kim!

      Delete
  9. Mooie en haalbare voornemers voor 2015. Ik heb dit jaar eigenlijk geen echt voornemens ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb normaal gezien ook nooit voornemens, maar dit jaar wou ik het eens anders aanpakken ;)

      Delete

Double tap