Little blogger notebook


Woehoee, vandaag het allerlaatste examen ooit gehad! Dat heeft meteen ook positieve gevolgen voor mijn blog, want vanaf nu kunnen jullie terug meer artikels verwachten. De voorbije weken moest ik het bloggen op een lager pitje zetten en postte ik enkel nog een artikel op woensdag. Vanaf volgende week komt hier eindelijk verandering in! Yaay!

Woehoee, I had my last exam today! This has positive consequences for my blog too, because from now on you can expect more articles on the blog. The past few weeks I had to calm down with blogging and I only posted one article on Wednesday. From the beginning of next week this will change! Yaay!




Om met volle moed terug te beginnen bloggen en (eindelijk!) een vast uploadschema te proberen aanhouden, dacht ik dat het geen slecht idee was om eens een apart blogboekje aan te schaffen. Daarom ging ik dan ook langs bij de HEMA om daar eens tussen de leuke spulletjes te kijken of ik niks bruikbaars vond voor mijn blog. 

Because I wanted to start blogging again with new energy and because I (finally!) want to begin with a fixed schedule of uploading, I thought it wasn't a bad idea to buy a little notebook for my blog. That's why I decided to go to HEMA to look at all the cute stuff to see if they had something useful for my blog.


Eigenlijk wou ik oorspronkelijk kijken naar een leuke agenda om zo mijn artikels te kunnen plannen dag per dag. Toch ben ik uiteindelijk de winkel uitgestapt met dit blogboekje... Ik kon gewoon niet weerstaan aan de schattigheid ervan :). Links ga ik artikels plannen en rechts kan ik nog extra ideeën opschrijven. Vooral tijdens de voorbije weken heb ik 1001 leuke ideeën gehad om een artikel over te schrijven, dus wees voorbereid op een heleboel leuke artikels!

Originally I wanted to look for a cute agenda to plan my articles day by day. Yet, I walked out of the store with this bloggers notebook... I just couldn't resist the cuteness of it :). On the left side I can plan my articles and on the right side I can write some more ideas. Especially during the past few weeks I've had 1001 fun ideas to write about, so be prepared for a lot of fun articles!
.

HEMA - 3,25 euro

If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Facebook, Instagram or Twitter!

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies

CONVERSATION

8 reacties:

  1. Leuk boekje! Ik zag hem ook al laatst liggen bij de Hema

    ReplyDelete
  2. Ah schattig notitieboekje is dit zeg. Ga morgen bij de Hema kijken of ze hem nog hebben. liefs x

    ReplyDelete
  3. Ik had het ook al eens zien liggen en vond het ook zo leuk!! Nu toch een beetje spijt dat ik het niet gekocht heb :D

    x Aurélie

    ReplyDelete
  4. Ik heb ook zo'n soort boekje, net een wat oudere versie denk ik. Ik gebruik hem erg vaak en graag voor het bijhouden van mijn blogplanning en mijn to-do-lijstjes. Dit boekje is eigenlijk nog veel schattiger. <3

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk notitieboekje :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous1/31/2015

    Wat handig zeg! En ziet er ook nog eens super leuk uit... Maakt het altijd meteen leuker om de dingen op te schrijven :)

    ReplyDelete
  7. Oh wat leuk zeg! Ook heel handig! Ik heb zelf ook wel eens gezocht naar een blogger notebook maar nooit eentje gevonden.. Ik ga zelf ook even bij de HEMA kijken deze week :) Xxx

    ReplyDelete

Double tap