Londen flashback

Gisteren realiseerde ik me pas dat ik de foto's van Londen nog niet had gedeeld met jullie, what a shame! Voor diegenen die het al vergeten waren (ja, zolang is het al geleden), ik heb begin december een tripje gemaakt naar Londen. Het was de tweede keer dat ik naar Londen ging, dus ik wist wel ongeveer wat ik kon verwachten. Toch blijft Londen een heel leuke stad om rond te wandelen. Gaan we zeker nog eens terug naartoe!

Yesterday I realized that I forgot to share my pictures of London with you guys, what a shame! If you already forgot it (yep, it's already a long time ago), I've made a city trip to London in the beginning of December. It was the second time I visited this city, so I already knew what to expect, but this city still keeps pleasant to just walk around. Definitely will be going there again one time!
.

























Ben jij al eens in Londen geweest?
Have you ever been to London? 

If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Facebook, Instagram or Twitter!

Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Mooie foto's....ik kan niet wachten....ik ga pas in maart!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  2. Anonymous1/22/2015

    Vorig jaar ben ik in februari ook naar Londen geweest. Ik vind het echt een geweldige stad en wil absoluut nog eens terug gaan, want ik heb lang nog niet alles gezien! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad, je hebt echt een paar dagen nodig om alles eens gezien te hebben!

      Delete

Double tap