Ysl Rouge Volupté


Een tijdje geleden postte ik op Twitter dat ik de nummer 1 van mijn wishlist had gekocht... EINDELIJK! Weer een item dat ik van mijn wishlist kon schrappen. Het heeft even geduurd, maar hier is hij dan: mijn Rouge Volupté lipstick van Yves Saint Laurent. Dit was de laatste weken my holy grail van al mijn lipsticks. 

A while ago I posted on Twitter that I bought the number one item that was on my wishlist... FINALLY! A product that I could delete from my wishlist. It took me a while, but here it is: my Rouge Volupté lipstick from Yves Saint Laurent. During the past few weeks, this was my holy grail when it comes to lipstick.
.

Ik had nog een waardebon van net 30 euro en het leek mij perfect om mezelf eens te verwennen door een luxe item te kopen. Het grootste deel van mijn make-up is van Catrice of Essence, maar soms hou ik er wel eens van een wat duurder product aan te schaffen. Ook al ziet deze lipstick er op mijn lippen misschien hetzelfde uit als een Catrice lipstick, toch voel ik me meteen een stukje zelfzekerder als ik deze lipstick draag. Heb jij dit ook wel eens dat je je beter voelt als je een luxe product hebt gebruikt? Ik zie het een beetje als mezelf verwennen wanneer ik een duurder product draag.

I had a giftcard of 30 euro and I thought it was the perfect time to treat myself for once by buying a luxurious item. The biggest part of my make-up stash is from Catrice or Essence, but sometimes I love to get myself a more expensive product. Maybe this lipstick gives me the same look as a Catrice lipstick would do, but it always makes me more confident when I use this lipstick. Do you have this weird feeling too that you feel better when you've used a luxurious product? I look at it like treating myself when wearing a more expensive product.
.

Van alle duurdere merken vind ik toch wel dat YSL de meest luxueuze verpakkingen heeft als het op lipsticks aankomt. Dat is één van de redenen waarom YSL - naast Dior - mijn favoriete make-up merk is. Ik vond het niet makkelijk om een kleur uit te kiezen - ze zijn gewoon allemaal veel te mooi! -, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor de kleur Beige Charnel die een nude beige kleur heeft. De lipstick heeft een heel romige textuur, brengt heel makkelijk aan én heeft een heerlijke geur, iets wat ik altijd redelijk belangrijk vind aan een product. Het enige minpuntje is dat de lipstick niet heel lang blijft zitten, ook doordat het een 'mijn eigen lipkleur but better'-kleurtje heeft en de lipstick niet heel lang zichtbaar blijft.

Of all the expensive brands, I find that YSL has the most luxurious packaging when it comes to lipsticks. This is one of the reasons YSL - together with Dior - is my favorite make-up brand. I found it difficult to choose one color - because they are all so pretty! -, but eventually I've chosen the color Beige Charnel that has a nude beige color. The lipstick has a creamy texture, is very easy to apply and has a lovely scent to it, which I find very important about a product. The only downside is that this lipstick doesn't last very long on your lips, partly because it is a 'my own lips but better'-color which makes that the lipstick isn't visible for a long time on your lips.
.

Have you ever tried one of the YSL lipsticks?
.
.
If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin, Instagram or Twitter!
.
Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

6 reacties:

  1. Ben benieuwd hoe de kleur zal staan. Hij ziet er in ieder geval goed uit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bij mij staat deze kleur het mooiste als ik een beetje gebruind ben, dan staat hij nog mooier :)

      Delete
  2. Die is volgens mij wel heel mooi! Alleen al voor de design wil je hem al hebben :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad! Ik heb hem stiekem ook wel vooral voor de mooie verpakking gekozen :D

      Delete
  3. Waauw, Wat een mooie kleur! Deze ga ik ook zeker halen! xx
    http://lizzengelbracht.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben er wel tevreden over, al blijft hij niet zo lang zitten! :-)

      Delete

Double tap