Mememe pink gift set


Mememe... Een cosmeticamerk dat nog redelijk onbekend is - of toch voor mij? - in de beautywereld. Natuurlijk moest ik wel iets bestellen van dit merk toen ik hier de kans toe kreeg. Van de webshop Beautymelon ontving ik, naast enkele lakjes van China Glaze, ook een giftset van redelijk onbekende merk. Kijk je mee wat ik ervan vond?


Om eerlijk te zijn waren mijn verwachtingen niet al te hoog van dit merk. Ik had op voorhand nog maar weinig of niks gelezen over dit merk en wist dus ook niet echt welke kwaliteit ik kon verwachten. De giftset bestond uit een roze nagellak en lippenstift. Over de nagellak kan ik kort zijn: echt een heel goede kwaliteit. Deze roze kleur lijkt heel hard op de roze nagellak die ik uitprobeerde van China Glaze zoals je in mijn vorige artikel kon lezen. Al met twee laagjes heb je een mooie dekking!



Naast de nagellak kreeg ik ook een fel roze lipstick in het giftsetje. Ik kreeg de kleur in 10 Pashmina Pink. De verpakking van het doosje was echt al to die for! Elke lipstick heeft een eigen meisjesnaam - die van mij heeft de naam 'Selene'! - en deze naam staat in sierlijke letters op het doosje. Daarnaast is het doosje prachtig versierd met leuke afbeeldingen. Enkel voor de verpakking alleen al zou je deze giftset willen kopen.


Toen ik de lipstick uitprobeerde, voelde ik meteen hoe zacht de structuur ervan is. Het is een romige lipstick die nog redelijk lang op je lippen blijft zitten. De kleur is jammer genoeg iets te licht voor mij, maar voor de rest is het een prima lipstick!


Tell me: willen jullie deze zomer graag updates lezen over mijn stage bij Flair of liever gewoon reviews lezen? Let me know!

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

17 reacties:

  1. Anonymous7/16/2015

    Ik vind de nagellak wel erg mooi ! De lipstick is me net iets te roze :)
    Liefs, Stephanie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben ook een grotere fan van de nagellak dan van de lipstick :-) dankje!

      Delete
  2. Die nagellak vind ik echt wel superleuk van kleur.

    ReplyDelete
  3. Wauw wat een prachtige kleuren! Vooral die van de lipstick x

    ReplyDelete
  4. Dat nagellakje, wat een mooi oudroze kleurtje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hé, ben er ook fan van :-)

      Delete
  5. Hele mooie kleuren zijn het! En het lijkt me erg leuk om over je stage te lezen! Super! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Marleen! Misschien komt er dan nog wel eens een artikeltje over ;-)

      Delete
  6. Anonymous7/22/2015

    De lipstick vind ik echt een prachtige kleur hebben <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  7. Mooi setje met schattige kleurtjes en jaaa ik wil graag over je stage lezen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Bianca! Er volgt nog wel eens een artikeltje over ;-)

      Delete
  8. Mooie kleur nagellak!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  9. Lieve kleurtjes! en het lijkt me leuk om over je stage te lezen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Een artikel daarover volgt zeker nog :-)

      Delete

Double tap