St. Tropez Dark Mousse


De zomer is nog niet echt een zomer geweest... Toch? Het weer zat de laatste dagen nog niet echt mee, maar zeker voor mij - nu ik zelfs niet door heb dat het zomer is omdat ik twee maanden stage loop - is het niet makkelijk om een bruin kleurtje te krijgen. De ideale moment om de zelfbruiners boven te halen denk ik dan! Van de webshop Captain Tan kreeg ik één van mijn favoriete zelfbruiners in de héle wereld opgestuurd... 


St. Tropez is al jaren mijn favoriete product als het gaat over self tanning producten. Zelf heb ik de lichte versie vorig jaar in Londen gekocht, maar ik was stiekem nog altijd wel héél nieuwsgierig naar de dark version hiervan. Zou deze dan echt ZO donker zijn?


Zo gezegd, zo gedaan: meteen nam ik de zelfbruiner uit zijn verpakking om het uit te testen op mijn eigen huid. St.Tropez heeft verschillende substanties van zelfbruiner: lotion, mousse of spray. Zelf vind ik mousse de aangenaamste structuur om met te werken, maar dit hangt ervanaf wat je zelf prefereert natuurlijk. De mousse lijkt heel - beangstigend (!) - donker, maar toch smeer ik dit gewoon op mijn huid om te zien welk effect dat geeft. Ik kan je zeggen dat ik dit product toch wel één van mijn nieuwe favorieten kan noemen: het smeert makkelijk uit, trekt snel in de huid, blijft enkele dagen op je huid zitten en vervaagt gelijkmatig. Als je het mij vraagt, enkel maar goede punten!


Om je een idee te geven van het zelfbruinings-effect: here you go. Boven is voor de applicatie, onder is na de applicatie. Een ideaal product als ik voor een feestje - of voor elke dag zoals deze zomer - toch een mooi tintje wil hebben dat natuurlijk oogt. Yaay for St. Tropez!


Wat is jouw favoriete zelfbruiner?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

12 reacties:

  1. Wow deze ziet er wel mooi uit zeg! Ook niet oranje ofzo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee helemaal niet oranje, echt natuurlijk!

      Delete
  2. Wow, direct veel kleur zeg, nice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geeft inderdaad meteen veel kleur af, super product!

      Delete
  3. OOO interesting! I'm still using my Clarins Golden Glow Boosters regularly, because they are very foolproof and they don't smell weird! I've heard great things about St. Tropez tho! I think the effect is pretty and natural on you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sunny! I'm very happy with the result too!

      Delete
  4. Het zag er inderdaad een beetje beangstigend donker uit. Maar het resultaat mag er wel zeker wezen! Mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het ziet er héél donker uit als je het op de handschoen aanbrengt... Uitsmeren, uitsmeren, uitsmeren dus! Als je alles genoeg uitsmeert, blijft er een mooie bruine tint over :-)

      Delete
  5. oh, ziet er echt goed uit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, is toch wel een aanrader :-)

      Delete
  6. Ziet er goed uit! Ik draag ook dikwijls zelfbruiner, maar deze had ik nog niet uitgetest!

    Liefs

    xoxo

    ReplyDelete

Double tap