Dresslink wishlist

Webshops? Tegenwoordig bestaan er duizenden van! Elke dag ontdek ik er weer nieuwe. Zo kwam ik onlangs Dresslink tegen. Ik denk dat dit veruit de grootste webshop is die ik al ben tegengekomen. Echt zoveel mooie jurkjes, bloesjes of accessoires... Voor elke smaak vind je daar wel iets. De ideale moment om even een wishlist te maken vond ik!


Dresses



Meteen als je gaat kijken bij de kleedjes-afdeling, krijg je een overload aan schattige jurkjes te zien. Kort, lang, alle kleuren, vormen, maten, ... Eender wat je zoekt, grote kans dat je het daar zal vinden. Zo vond ik deze jurkjes die ik meteen zou willen bestellen.


Playsuits



Ook bij de playsuits vind je een overvloed aan kleurige, schattige items. Deze zijn ideaal voor een picknick op een zomerse dag of een uitje met vriendinnen. Ik koos voor een ruitjes-, kanten- en bloemenpatroon. Wedden dat iedereen je complimentjes zal geven met deze playsuits?


Bloesjes



Ook ik als girly girl draag eigenlijk zelf nog het liefst een stretchy jeansbroek met een leuke top. Ik ben dan ook altijd op zoek naar leuke bloesjes om samen met mijn favoriete jeans te combineren. Het liefst kies ik voor een losse bloes met felle kleuren of leuke prints, maar deze keer koos ik voor neutralere items die je met alles kan combineren.



Tip! Neem zeker eens een kijkje op deze webshop, maar let op welke maten je uitkiest als je echt iets gaat kopen. Kijk eerst je maten na op hun sizechart!

Welk van deze items zou jij ook bestellen? 

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

4 reacties:

  1. Anonymous8/09/2015

    Het lijkt me niet echt duur hoor! Ik ben benieuwd naar hun verzendingskosten en ga zeker eens kijken op de site, deze kende ik nog niet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er komt nog wel wat verzendingskosten bij heb ik gezien... Heb zelf een bestelling geplaatst, ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de kledij voor die prijs :-)

      Delete
  2. Dat is echt spotgoedkoop zeg allemaal, ik ben benieuwd hoe het bevalt

    ReplyDelete
    Replies
    1. De foto's op de website zijn veelbelovend, maar ik ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van de kledij :)

      Delete

Double tap