Madotta iphone case

 

Ook in de ban van de hele marble-trend? Ik alvast wel! Van marmer gebruiken in je interieur ben ik grote fan, maar ook als gsm hoesje vind ik het heel chique staan. Op Instagram word je overspoeld met marmeren items, waaronder ook telefoon accessoires. Al enkele keren zag ik dat de marmer-hoesjes vaak kwamen van de webshop Madotta. Na één keer rond te kijken op hun website, was ik verkocht: mijn eerste bestelling was geplaatst.


Op deze webshop zijn er verschillende hoesjes met leuke prints te koop. Ik werd meteen verliefd op dit exemplaar: de pink marble case. Klassiek omwille van het marmer, maar net dat tikkeltje specialer omwille van de roze kleur. Na een weekje wachten werd het hoesje geleverd en sindsdien beschermt het mijn iPhone elke dag. Het heeft meteen een plekje gekregen als één van mijn dagelijkse musthaves!


Heb jij al eens van de webshop Madotta gehoord?


Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

4 reacties:

  1. Aw this iphone case is co cute, i love the effect!!

    Kisses

    Tiff
    http://mabulledepensees.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know, I'm so happy with it :-) They have so much cute cases!

      Delete
  2. Anonymous12/10/2015

    hee annelies!

    je kan voor 3 mogelijkheden kiezen voor het leveren heb jij die gekozen waar je niets bij hoeft te betalen, ik weet dus niet welke ik moet selecteren. en hoe heb je betaald?via paypal?

    x esther

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Esther, dit hoesje heb ik gekregen van Madotta om te reviewen dus ik heb geen idee hoe je het best besteld. Hierbij kan ik niet helpen, sorry! Toch bedankt om eens langs te komen! :)

      Delete

Double tap