Dresslink kleding


Fashion artikelen komen niet vaak voorbij op Love & Laughter, maar af en toe komt mijn fashion-lover-kantje wel eens boven. Toegegeven ben ik een beautyfan in hart en ziel, maar mijn kledingkast mag voor mij altijd wel gevuld zijn met de nieuwe modetrends. 


Ik ontdekte een tijdje terug de webshop Dresslink en schreef hier al een artikel over. Net zoals jullie viel ook mijn mond open van de prijzen: bijna alle kledij kan je daar kopen voor minder dan 10 euro! Was dit te mooi om waar te zijn? Ik nam de proef op de som. Ik bestelde mezelf twee items om te kijken welk effect de lage prijs heeft op de kwaliteit van de kledij.


In het begin van de zomer schreef ik een artikeltje over hét fashion item van zomer 2015: de maxi dress. Hierin vertelde ik dat ik dringend (!) op zoek was naar leuke maxi dresses om te dragen op de warme zomerdagen. Daarom besloot ik ook op Dresslink bij de afdeling maxi dresses te kijken. Ik koos daar voor deze wijnrode jurk die nauw aansluit. Ik moet zeggen, het zit als gegoten! Natuurlijk komen mijn verwachtingen wel wat uit: de kwaliteit is niet écht super, maar het kan ermee door. De jurk is gemaakt van een dunne t-shirt stof, wat uiteindelijk wel ideaal is voor op warme zomerdagen.


Dit combineerde ik de voorbije weken meestal met een jeansvestje van H&M. Dé combo samen met een maxi dress als je het mij vraagt.


Naast de lange rode jurk koos ik ook eens voor een fel, opvallend jasje. Meestal kies ik voor de neutrale kleuren of op z'n minst voor egale kleuren, maar ik besloot eens iets anders uit te proberen. And it turned out great! Again, ook hier is de kwaliteit niet super, maar voor die paar euro's is het best te doen.


Dit jasje heeft een mooi motiefje met roos, paars, blauw en wit. De uiteinden van de mouwen hebben een speciale touch gekregen met de streepjes. De binnenkant van het jasje is afgewerkt met een zachte roze stof.


Over het algemeen kan ik zeggen dat ik best tevreden ben over mijn bestelling bij Dresslink. Verwacht geen topkwaliteit, maar kwaliteit die past bij de prijs die je ervoor betaalt. Als je graag veel items in je kledingkast hebt hangen voor een lage prijs, is deze webshop ideaal voor jou. Hou er wel rekening mee dat de verzending zeker een drietal weken kan duren én dat je op voorhand de size chart goed bekijkt vooraleer je je maat bestelt. Het is een Aziatische website, dus mijn items pasten perfect met twee maatjes meer!


Kende jij Dresslink al?


Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

7 reacties:

  1. Vooral dat jasje vind ik erg leuk!

    ReplyDelete
  2. leuke foto's en dat jacket staat je goed. Eigenlijk de hele outfit.
    Ik ben even gaan kijken op die website en dat is inderdaad niet duur.

    ReplyDelete
  3. I like that blazer! Can't believe how cheap they are! This looks like a good way of trying a lot of new styles!

    ReplyDelete
  4. Dat is wel heel goedkoop, ik vind het jasje trouwens wel erg leuk :)

    ReplyDelete
  5. dat jasje met die kleur staat je ook super! jij hebt de win-actie gewonnen meid dus stuur mij even een e-mail! liefs

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtig kleedje!

    ReplyDelete
  7. Leuke jurk zeg! Dat kleur staat u trouwens geweldig goed! :D

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete

Double tap