Voombox bluetooth speaker


Het handigste gadget dat ik deze zomer overal mee naartoe nam? Zonder twijfel deze Voombox Bluetooth Speaker van de webshop GSMpunt waar je diverse telefoon accessoires kan kopen. Vroeger had ik wel eens kleine boxen gekocht, maar deze waren dringend aan vernieuwing toe. Deze handige on-the-go speaker kwam dus zeker van pas deze zomer!


Vanaf de eerste keer dat ik deze Voombox speaker uitprobeerde, was ik verkocht: op 1,2,3 staat je favoriete liedje zo luid als je wil te spelen. Ook de kwaliteit van het geluid is super en daar valt niets op aan te merken. Het gaat zo: je schakelt de bluetooth van je gsm in, je maakt verbinding met de Voombox, je laat een muziekje spelen et voilà. Ook mijn jongere broertjes zijn er helemaal weg van en vinden dit gadget té leuk om overal mee naartoe te nemen.


De speaker is heel handig in gebruik: langs de ene kant heb je de aan/uit-knop, langs de andere kant kan je het volume bedienen. Bovenaan is er een grote ring aan bevestigd zodat je de speaker gemakkelijk ergens aan kan hangen zoals aan je rugzak. De speaker is uitgerust met een mini USB-poort zodat je hem kan opladen en waarna hij maar liefst 6 uur (!) je favoriete muziek kan draaien. Daarnaast is hij waterbestendig én kan je hem ook in verschillende kleuren verkrijgen zoals rood, zwart of groen.


Het telefoontje op de zijkant verklapt het al: jawel, met deze speaker kan je zelfs bellen naar iemand. Dankzij de ingebouwde microfoon werkt de Voombox als een luidspreker én telefoon tegelijk. Kies via je telefoon iemand uit die je wilt opbellen en deze speaker zorgt ervoor dat je voor de rest van het gesprek handsfree kan bellen.


Deze zomer heb ik geregeld gebruik gemaakt van deze speaker, omdat het enorm handig is als je een dagje naar het strand gaat, een wandeling maakt of een namiddagje aan het zwembad ligt. De voorbije twee maanden kreeg ik door mijn stage nog niet de kans om op reis te gaan, maar gelukkig kan ik nu al uitkijken naar dit weekend: twee weken zonnen in Turkije, yaaay! And guess what? Deze speaker krijgt zéker een plaatsje in mijn valies.


Deze webshop is echt dé place to be als je een nieuwe gsm of een leuk hoesje wilt kopen. Ze hebben een enorme hoeveelheid aan unieke hoesjes voor elk gsm type. Misschien dat ik binnenkort wel eens eentje kies uit de leuke Galaxy A5 hoesjes, als cadeautje voor mijn vriend!


Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies




CONVERSATION

3 reacties:

  1. Wat een handig dingetje en geen overbodige poespas en knopjes waar je toch geen raad mee weet ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt heel handig hoor! Het heeft intussen een plekje veroverd in mijn valies :-)

      Delete
  2. Waarom wist ik niet van deze gadet? :o maar snel in huis halen voor de volgende vakantie

    ReplyDelete

Double tap