Kruidvat Spa Secrets


Een beetje later dan gepland, maar ook ik wou deze lijn van Kruidvat toch nog een plaatsje geven op Love & Laughter. Begin deze zomer begon ik deze producten van de Spa Secrets-lijn uit te testen en ik vertel maar al te graag wat ik nu eigenlijk echt van deze producten vond. Waren deze producten de hype eigenlijk wel waard?


De Spa Secrets-lijn bestond uit verschillende producten, gebaseerd op drie verschillende landen: Marokko, Japan en Bali. Dit leken me dan ook meteen dé producten om uit te testen in de zomer. Hoe leuk zou het zijn om je te wassen met de geuren van het land waar je op reis bent of om je toch een  beetje in het buitenland te voelen als je niet op reis bent geweest? 


Het eerste land dat vertegenwoordigd werd in de Spa Secrets-lijn, was Marokko. Hiervan testte ik de body oil, de shower foam en de sugar body scrub uit. Al deze producten zijn gebaseerd op het hammam-schoonheidsritueel en kan je gebruiken voor een intensieve reiniging van je huid en de rijk verzorgende oliën en verfijnde bloemenextracten laten een sensuele, oosterse geur achter. 

De body oil is ideaal voor de extra droge huid, de shower foam geeft een heerlijke douchesensatie met de gel die meteen verandert in een weelderig schuim. De sugar body scrub bevat natuurlijke oliën die de huid optimaal verzorgen, verzachten en laten stralen. 


Naast Marokko krijgt ook Japan een plaatsje in deze Spa Secrets-lijn. Deze collectie is geïnspireerd op een badritueel dat de ziel reinigt en bevat verschillende verzachtende en herstellende eigenschappen. Ik testte enkel de jelly body scrub uit. Een heerlijke geur van lotusbloem en bamboe die mijn huid zachter en gladder maakte.


Als laatste product van de Spa Secrets-lijn testte ik ook de romige body cream, gebaseerd op de cultuur van Bali. In één woord beschrijven? Héér-lijk. Echt. Zelf vind ik de geur van aftersun tijdens de zomer heerlijk en dat is ook waar deze body cream 100% naar ruikt. Van deze rijke body cream, die je helemaal onderdompelt in de geur van de frangipanibloem en kokoswater, ga ik zeker en vast een tweede aankopen want dit is een vast item in mijn dagelijkse verzorging geworden. Als Bali zo ruikt, wil ik hier gerust gaan wonen!



Zou jij kiezen voor Marokko, Japan of Bali? 

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

8 reacties:

  1. Ik zou voor Marokko gaan ;) leuke review!

    ReplyDelete
  2. Zijn ze niet meer verkrijgbaar nu ofzo? Ö Ik vind ze namelijk heel erg fijn, zou jammer zijn als dit enkel voor de zomer was

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neenee, normaal gezien worden ze nog altijd verkocht hoor! Geen paniek ;-)

      Delete
  3. Anonymous9/15/2015

    Ziet er goed uit! Mijn lijkt die van Bali heerlijk, maar die heeft een puntje voor omdat ik afgelopen jaar daar op vakantie was haha.

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooh, moet een zalige reis geweest zijn! De producten van Bali zijn alleszins al heerlijk ;-)

      Delete
  4. OK I have a completely unrelated observation or two to make. a) The photos are really pretty! You did well, Annelies!

    b) Do you know that The Body Shop recently launched a collection called "Spa of the World?" In Belgium, it is called "Secrets of the World" and the media received specific instructions about not showing the labels in photos. I assumed it's because "Spa" is a registered trademark here in Belgium. I am a little surprised to see this line is just called Spa Secrets!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww thank you so much Sunny :-) Oh no, I didn't knew that! It's indeed a bit surprising then...

      Delete

Double tap