Sleek Face Form


Zo, is dat weer even geleden dat ik nog een artikel online heb gezet. Zoals de meesten wel weten - en zeker hebben kunnen volgen op mijn instagram! - ben ik deze zomer druk bezig geweest op mijn stage en stond ik ook voor een wel héél lastig herexamen. Ik heb enorm veel bijgeleerd, maar ben ook wel blij dat de drukke periode er weer op zit en ik terug meer tijd heb om te bloggen. Yaaay!


Ik ben er meteen weer met een pareltje: de Sleek Face Form in 373 Light. De eerste keer dat ik een Sleek product uitprobeerde en ik kan je zeggen dat ik toch wel een nieuwe favoriet bij heb. Ik moet toegeven dat dit de eerste highlighter is die ik ooit uitprobeerde... I know, grote schande als beautyblogger.


Dit product is alleen al prachtig om naar te kijken. De zwarte verpakking geeft het een luxueuze uitstraling en de roosgoude glinsters in de blush maken het helemaal af. De bronzer heeft een matte finish en de highlighter heeft - net als de blush - piepkleine goude glinsters. Een ideaal palette om mee te nemen op reis!


Extra pluspunt aan de Sleek Face Form? De grote spiegel die erbij zit en handig is voor touch ups onderweg. De producten zelf heb ik even uitgetest op mijn hand... Wat zijn ze mooi! Links zie je zonder flits, rechts zie je met flits. Ik ben vooral erg onder de indruk van de blush... Prachtig gewoon. Vooral in de zon staat het héél mooi, trust me!



Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies



CONVERSATION

6 reacties:

  1. Het blijft een prachtig palette met een combinatie van 3 mooie producten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad, alleen al voor de verpakking vind ik het de moeite :-)

      Delete
  2. Deze ziet er mooi uit! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  3. Hi Annelies!!

    I have this palette and i love it!!!!!!

    Hope you doing well!!

    Kisses

    Tiff
    http://mabulledepensees.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Tiff, I really like this product too! Thank you for your comment!

      Delete

Double tap