Eerste MAC lipsticks!


Mijn grootste schande als beautyblogger? Tot twee weken geleden had ik nog nooit - ja, nog nooit - MAC producten uitgetest. Eén van de meest bekende make-upmerken in zo goed als heel de wereld had ik nog nooit zelf uitgeprobeerd. Waarom? Geen idee. Hoewel ik af en toe ook wel eens van een high end product kan genieten, keek ik eerder naar low budget merken. Hoe ouder ik word, hoe meer ik daar verandering in zie komen.


Daarom dat ik stilaan meer begin te investeren in degelijke make-up die ook langer meegaat. De cadeaubon van de MAC store die ik een tijdje geleden kreeg, was eindelijk de aanzet om iets te kopen van dit merk. En zie hier, mijn nieuwe aanwinst! Na heel wat getwijfel en geswatch in de winkel ben ik tot deze twee lippies gekomen: MAC Mehr en MAC Plumful.


Ik had gezworen nooit een bruine lipkleur te dragen, maar jawel, ik ben gezwicht. Deze bruine, nude kleur stond op mijn wishlist van lipproducten-die-ik-ooit-moet-proberen. Dankzij de Nederlandse blogster Manon Tilstra die een tijdje geleden zweerde bij deze lipstick, ben ik deze als eerste gaan testen in de winkel. Liefde op het eerste gezicht? Neen, dat niet. In het begin was het nog twijfelen of deze lipkleur mij wel stond, maar uiteindelijk belandde hij toch in mijn winkelmandje.


Natuurlijk wou ik ook een feller kleurtje naast de neutrale Mehr. Nadat de MAC Diva en MAC Rebel me uiteindelijk toch niet echt stonden (jammer!), koos ik uiteindelijk voor deze berry-achtige lipstick die mijn gezicht wat kleur geeft. Dit product is minder dekkend dan de vorige en geeft ook een mooie glans aan je lippen. Een ideaal kleurtje voor overdag, maar ook voor een feestje. 


De twee lipsticks zijn van een verschillende lijn zoals je hierboven op de foto kan zien. Terwijl MAC Mehr van de Matte collectie is, is MAC Plumful van de Lustre lijn. MAC Mehr zal ik dan ook nooit dragen zonder een goede lippenbalsem zodat die mijn lippen doorheen de dag niet uitdroogt en het ook prettiger aanvoelt. MAC Plumful heeft van zichzelf al een glans waardoor deze gemakkelijker aanbrengt.


Wat is jouw favoriete MAC lipstick?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

8 reacties:

  1. Anonymous3/22/2016

    Mehr heb ik ook, die is echt super mooi! Plumful stond ook hoog op het verlanglijstje, maar ik hou er wel van als lippies lang blijven zitten. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden hihi
    Ben wel benieuwd hoe ze je staan ook!
    liefs sabrina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plumful blijft inderdaad minder lang zitten, terwijl Mehr echt heel goed blijft zitten. Kijk zeker eens op mijn Instagram dan, daar staat een foto waarop ik Mehr draag :) Bedankt Sabrina!

      Delete
  2. Charlotte Van Huffelen3/24/2016

    Love Mac! And love loveandlaughter <3

    ReplyDelete
  3. Plumful heb ik ook! Mijn favoriet is velvet teddy ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Die naam heb ik ook al veel gehoord, dus die moet echt goed zijn :-)

      Delete
  4. Ik vind Plumful een hele mooie kleur en hij is echt goed draagbaar denk ik. MEHR zou me dan weer totaal niet staan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat dacht ik ook! Mehr is niet meteen een kleur voor mij dacht ik, maar uiteindelijk draag ik hem echt super graag en staat hij sowieso goed bij veel huidkleuren :-)

      Delete

Double tap