Subtiele Valentijnslook


Valentine's Day is coming! De kerstdagen en nieuwjaar lijken nog maar net voorbij of Valentijn staat al voor de deur. Januari is altijd een maand die voorbij vliegt, alsof die nooit bestaan heeft. Pas in februari besef ik pas hoe snel het nieuwe jaar gaat. Maar goed, voor Valentijn maak ik graag even plaats op mijn blog om mijn inspiratie met jullie te delen. Vorig jaar deelde ik met jullie mijn ultieme Valentijnscadeautip voor haar en ook een last minute Valentijnslook. Dit jaar deel ik graag met jullie een subtielere Valentijns make-up look.


Ik gebruikte hiervoor opnieuw het Vice LTD Reloaded palette van Urban Decay, aangezien deze veel roos-rode tinten heeft die ideaal zijn voor een romantisch etentje. Hiermee kan je zowel een stoere, donkere look maken als ook een iets lichtere, zachtere look. Je hoeft natuurlijk niet dit palette te hebben, maar gebruik gerust kleurtjes die hierop lijken om hetzelfde effect te bekomen. Ik gebruikte eerste de matte, lichtnude kleur Laced aan over het hele ooglid voor een goede basis. Daarna kwam de lichtglimmende Midnight Cowboy erover heen voor een shimmery effect. Als hoofdkleur voor de look probeerde ik eens de donkerrode, gewaagde kleur Gash in de ooghoek. Eerst heel licht om dan meer en meer aan te brengen tot de rode kleur voldoende ingeblend is. De combinatie van een champagne, glimmende kleur met de wijnrode kleur zorgde voor deze gemakkelijke, subtiele Valentijnslook waarmee je nooit de mist in kan gaan. 


Wat zijn jouw plannen voor Valentijn?

Don't forget to love & smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

0 reacties:

Post a Comment

Double tap